Nem működik a kuplung a simsonban! Mit csináljak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Na, ha ez történik, akkor a kapcsolatot nem szakítja meg.
Vagy a kiemelő mechanizmusban van a galiba, vagy - ahogy már írták - összedagadtak a kuplunglamelláid.
Szerintem az utóbbi valószínűbb, velem is előfordult amikor szegény 51-est egy évre magárahagytam.
Írta már egy kolléga ezt:
Rád az a rész vonatkozik, hogy "Ha nem emel ki a tengelykapcsoló".
Most itt nehéz lenne leírni részletesen a dolgot, de nem egy bonyolult művelet.
Egyéb kérdés?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az nem meglepetés, az természetes, ha rendesen fel van töltve az ellenőrző csavarig.. :P
De ha csak állítani próbálod, akkor nem kell levenni a deknit, csak az oldalsó műanyag csavart.
Egyébként ha a lamelláid vannak összedagadva nem úszod meg szétszedés nélkül. Az pedig a blokk bal oldalának szétszedésével jár, amihez kell néhány szerszám (lapos csavarhúzó, 8-as kulcs, 10-es kulcs, tizenvalahányas dugókulcs, kalapács aztán később "zéger"-fogó és valószínűleg satupad) és némi ismeret, szóval ha nem vagy biztos abban amit csinálni akarsz inkább kérj segítéget élőben. Szomszéd motoros bácsi vagy egy utcabeli aki ért hozzá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem tudom mennyire ismered a Simsont, szóval nem tudom mi a meglepetés. Egy berohadt csavar is lehet meglepetés annak aki nem számít rá.
Akkor nézzük:
-berúgókar leszed
-váltókar leszed
-olaj leereszt
-dekni csavarjai ki
-dekni le
-négy biztosító alátét lehajtogat
-négy 8-as fejű csavar kiteker
-külső lemeztárcsa lejön
És eddig még csak a kiemelő mechanizmust szedted le.
(Persze ezt emlékezetből írtam, szóval ha valami máshogy lenne a valóságban, akkor semmiért nem vagyok felelős.. :P )
És figyelj hogy melyik alkatrészt honnan szeded le, mert vissza is kell még rakni. Jó ha a motor a középálványán áll miközben dolgozol rajta, az olajat pedig fogd fel valami edénybe, mert környezetszennyező. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!