Miért van a modern rallyautókban is kuplungpedál?
Figyelt kérdés
A szekvenciális váltóval szerelt kocsikban váltás közben nem kell kuplungolni, akkor minek kuplungpedál?
Ha butaságot kérdeztem, akkor elnézést.
2011. júl. 1. 19:06
11/13 anonim válasza:
rajtelektronika elég régóta van már az autókban és nem fog helyetted kpulungolni. Magyarázd már el hogy mi az ami kuplungol helyetted? Értitek egyáltalán hogy működik a szekvenciális váltó?? Miért nem kell kuplungolni a versenyautókban?
12/13 anonim válasza:
Na hozzászólt a nagyokos! Az autó rajtprogrammal van ellátva ami azt jelenti hogy megnyomsz egy gombot és az autóban levő elektronika szabályoz mindent. Nyomod a gázpedált és vagy a kéziféket vagy egy gombot nyomsz és a felengeded akkor elindul az autó a megfelelő fordulatszámon és akár ha be van programozva akkor még kettesbe is felrakja!
13/13 anonim válasza:
Te is nagyon okos voltál...... A rajtprogram nem csinál meg mindent helyetted!!! Neked kell csinálnod: kuplung, aztán sebességbe rakod az autót, megnyomod a rajtprogram gombját, aztán kézifék ...... Nézed a számlálót ha 2-3mp van hátra akkor padlógáz ha itt az idő akkor kézit és kuplungot felengeded de a gombot addig nyomod amíg érzed hogy el akar kaparni a kerék ha már úgyérzed oké akkor élengeded a gombot és mehetsz is.... A rajtprogram csak megfelelő fordulaton tartja a motort hogy a rajtod tökéletes lehessen...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!