Jó ez az Audi? Tapasztalatok?
Mostanság nagyon megtetszettek az Audi 80-asok.És,mivel nem sokára túl akarok adni az autómon,valószínűleg ilyen lesz a következő.A népítéletre nem hallgatok,most nem fejteném ki,miért...Nem is alkatrészárakról akarok érdeklődni,hanem az autó sajátosságairól,a rá jellemző tulajdonságokról.Valamint arra is,hogy mennyiért érdemes ilyet venni,mert elég tág korlátok között mozog az ára.
Az Audi 80 B4-ről van szó.
Előre is köszönöm!
Volt szerencsém egyik barátomét vezetni. nagyon kényelmesek és komfortosak a futóművük (bár lehet csak én éreztem mert nekem egy M futóműves E36-om van), kicsit talán túl komfortosak amit élesebb kanyarban meg is lehet érezni (kicsit dülöngél). Nagyon nyugis gép, ha szeretsz sportosan vezetni akkor ne ilyet vegyél. A barátom nagyon szerette, 2-szer volt neki baja. Egyszer átugrott a vezérlés, ezt 2 napon belül megcsinálták. A második pedig az hogy elkezdett haldokolni az AC pumpa, akkor adta el.
Arra figyelj hogy a benzineseknél a gyári ac pumpák mostanság kezdik megadni magukat, és az valami horibilis összeg.
Én ennyit tudok róla mondani.
Én is valami hasonlót hallottam róluk.Szeretek sportosan vezetni,azonban f astrám van.Az eléggé dülöngélős,de azért odaverek egy két autónak.Nem is ez a lényeg,igazából a kevés pénzemért akarok a lehető legjobb autót venni.Opellel nincs bajom,de már unom,meg az idő is eljár felettük.
Alkatrészárak gondolom olyan "audisak",de,ha nem kell talicskával hordani bele az alkatrészeket,akkor nem biztos,hogy olyan drága az alkatrész.Mennyit érnek ezek a gépek ma?
Nekem 89-es "Kerek" 80-as audim van, 1.8-as benzines. Ez még kadmiumozott kasztni! Amíg nem töröd meg sose fog rozsdásodni!
Motor / váltó mindent kibír. Nekem 290e km után is egybe van, minden eredeti (motor, váltó, önindító, benzin és vízpumpa, kuplung, stb..)
A sportostól valóban messze van még a 2.0-ás is, de azért ha odalépsz neki (főleg 3000 feletti fordulaton) akkor megy szépen.
Az autóút - sztráda tempót ( 90-130 ) szereti leginkább, ez a fogyasztásán is látszik 7 lityó körül elmegy ilyen körülmények között. Várost nem csipázza annyira, az 9-10.
Nekem a 22 éves autón még csak a kipufogó rohadt szét és a hátsó felfüggesztést kellett felújítani + pár gumialkatrészt lecserélni. Ami nem rossz, tekintve egy 22 éves autóról van szó.
1780000 km?!
Az nagyon durva! :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!