Mi lesz, ha a fordulatszám 4000 fölé megy, vagy elhagyja a piros vonalat a kijelzõn?
"tudod én már rég vezetek, nem is rosszul"
Hát igen, ez látszik xDD
"a kocsit most kaptam, eddig egy 1000 éves Opel kadett-el tekertem mindenhova."
Még az is túl jó neked ;)
"Az ilyen rosszindulatú emberek menejnek a sunyiba."
Rosszindulat? Hol?
Szerintem az utolsó válaszolónak még jogsija sincs, hidd el kérdező, ez belefér még, mindenkivel előfordul.
900 km után nem csúszik a kupplung, azért ahoz nagyon szerencsétlennek kell lenni.
egy benzines autónál a 4000 fordulat egyáltalán nem sok.
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
A kis vicces hozzászólónak pedig üzenem, hogy ha valaki bakizik egyet, az nem jelenti azt, hogy bal..sz vagy, hogy mindig csinál vlm. kis zûrt. Ez most megtörtént, kíváncsi voltam, kérdeztem. Csak tudod pont miattad vannak olyanok, akik nem mernek kérdéseket feltenni, mert egybõl jön a leugatás és a tömör gúny. Az meg, hogy mindenre rávágsz egy szerinted frappáns választ, csak azt mutatja, hogy a hétköznapi sima helyzetekben jó a beszélõkéd, bár azt nem tudom, hogy sokat gondolkoztál-e a gép elõtt a válaszaidon :P
Első válaszoló: 8-10ezerig? Max ha motorról beszélünk nem autóról :D
Egyébként én most tettem le a forgalmit és velem is előfordul, hogy a gázról lassabban veszem le a lábam váltáskor és amikor a kuplungot lenyomom akkor meglódul a kocsi, vagy éppen pont fordítva. Még a kötéspont előtt adok kicsivel nagyobb gázt és attól is felpörög.
Egyébként tipikusan dombon felfele "szar", mert minél gyorsabban akarsz váltani, hiszen fénysebességgel lassul a kocsi :D
Ha jól hallottam egyébként akkor legalább 1-2 ezer km-ig bejáratós a motor és sem felpörgetni nem szabad nagyon és alapvetően sokkal jobban kell vigyázni rá ilyenkor.
"tudod én már rég vezetek, nem is rosszul"
mindenféle rosszindulat nélkül, az hogy valaki jó vezet, vagy régóta vezet nem feltétlenül függ össze. egyik nem következik egzakt a másikból, a másik sem az egyikből. Mindenesetre ha valaki nem tud egy új autóval felmenni egy emelkedőn szerencsétlenkedés nélkül, az még messze van attól, hogy megkapja a "Jó vezető" oklevelet. Ha meg esetleg tényleg a kupplung csúszott meg, te meg értetlenül bepánikolva kapcsolgatsz össze vissza, aztán az égett kupplungszag előtt állsz totális dilettantizmussal csodálkozva, hogy most mitörtént, megintcsak az autóval, és annak kezelésével kapcsolatos fogalmatlanságra utal.
Ettől persze senki sem kevesebb, vagy rosszabb ember. De ezen megsértődni kár....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!