Szerintetek melyikfajta autó romlik el a legtöbbet? Milyen
autókat keresnek legtöbben a bontott alkatrészekért?
Megéri bontásra venni egy autót?
Figyelt kérdés
2011. máj. 29. 00:41
1/7 bp1985 válasza:
Pont ezt kezdte el haverom csinálni. Mennyi pénzed van kezdésnek? Amúgy ha jól csinálod, akkor meg lehet gazdagodni. 10 ezer ft-tal nem lehet nekiállni.
2011. máj. 29. 01:30
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Mindenképpen valami olcsó és népszerű, 90-es évjáratú autót keress. Nálunk a legelterjedtebbek a régi Swiftek, Astrák, 206-osok, Golfok, Escortok, Mondeok, Fabiák, Corsák, Puntok, Cliok, Corollák, Matizok stb. De szerintem akár még a Lada alkatrészekre is egész szép kereslet lenne
2011. máj. 29. 03:21
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
Hát.. pl.az opelekre azt mondják:
opel, ami sosem kop(ik) el . Nekünk astra van, de én hiszem az előbbi mondást, szinte még csak a kötelező cserék kellettek bele.
2011. máj. 29. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Sztem fastrat kezdenék el bontani. Elég sokáig gyártották, elég olcsók, ezért sok ven belőle. Persze jó volna ha nem valami fapados darab lenne, szétrohadva
2011. máj. 29. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Megéri bontásra venni autót csak azt jól is kell csinálnod. Először opel astrákkal vagy peugeot 206 al kezdj mert az a leggyakoribb, aztán szépen sorba mindent. Ha már lesz egy jó vevő köröd akik ajánlani fognak másoknak akkor szépen lassan beindul a biznisz, az ár amivel kezdtél hamar visszatérül és hasznod is lehet belőle, lehetőleg olyan autóval kezdj aminek a főbb alkatrészei jó állapotban vannak. Sok sikert!
2011. máj. 29. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 A kérdező kommentje:
Igazából lenne egy mazda 121 1.3 -as 1994-es évjáratú papírok nélkül csak nem tudom belemerjek-e vágni mert elég ritka autó.Amúgy tökéletes kívül belül és az ára is baráti
35000ft lenne.
2011. máj. 29. 12:19
7/7 anonim válasza:
Az hogy melyiket éri meg bontani, nem csak az elromlási gyakoriságtól függ, hanem attól hogy a típus használói mennyire hajlandóak fizetni az új alkatrészekért, mennyibe kerülnek az utángyártott/eredeti cuccok stb.
Ha én kezdenék hasonlóba, valószínűleg Golf lenne az első.
Egyik cimborám nemrég vett egy 2-est papírok nélkül, motor+váltó már nem volt benne, de 15000 forintért megérte neki az autó: 4 felni, üvegek, relatíve jó lámpák, komplett szép belső, ajtók és még jópár alkatrész amit el lehet adni. Jó ha van egy strapabíró flex-ed, mert ugye a karosszériával is kell majd valamit kezdeni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!