Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hova tart az autóipar?

Hova tart az autóipar?

Figyelt kérdés
úgy értem, hogy egyre drágábbak az autók, de minőségre egyre gagyibbat, olcsóbban előállítható autóra törekednek, úgy vettem észre, vagy rosszul látom?
2011. máj. 26. 18:25
1 2 3 4
 31/35 anonim ***** válasza:

Urban legend... [link]


374 ezer van a 159-es Alfámban (2.4 Mjet) úgy, hogy csak kötelező szervizekre hordtam. Pár hónapja lett felrakva dynora, a gyári 200 Ló helyett 187,7-et tud most, ennyi km után. Egy 20 éves autónak már a felét kicserélted volna + motorgenerál.

Szóval le kéne már állni ezzel a szöveggel, hogy direkt szart gyártanak.

2011. máj. 30. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/35 anonim válasza:

Figy ez egy példa!

Nemrégiben cseréltem olajat anyám Toyota yarisában mi 2005 ös évjáratú mondanom sem kell, hogy az olajleeresztő csavarról eltűnt a mágnes !

Régen azért volt rajta mágnes mert az olajban úszó fémszemcséket összeszedte és így nem károsította az alaktrészeket! DE ez manapság már nems zámít mert használod 6-7 évig kidobod és veszel újat!

A Yarissal szemben apám 1997-es Mercedes vitojában több mint 400 000 ezer KM van és a motorjához a kötelezőkön kívül nem kellett hozzányúlni!

De a szomszéd bácsi Trabantja sem állt meg olyan sokszor pedig abban is benne van több mint 12 ezer!

Szóval én úgy látom , hogy a régi autókkal kevesebb gond volt mint a maiakkal van!

(Autószerelő vagyok!)

2011. máj. 30. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/35 anonim válasza:

120 ezret akartam írni!

Utcsó vagyok!

2011. máj. 30. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/35 anonim ***** válasza:

Kedves Utolsó!


Az összehasonlításoddal több baj is van:

Egy kiskategóriás autót hasonlítasz egy kisbuszhoz.

Egy olcsóbb márkát hasonlítasz egy közel prémium márkához.


A 30 éves trabantba bele lett tekerve 120e, vagyis évente kb. 4000 km, azaz annyi, amennyit ma egy kicsit jobban hajtott kocsi 2-3 hónap alatt megtesz. Innen kezdve az összehasonlítás nem mérvadó.


Továbbá jó hogy egy kb 2000 ft-os apróságon lovagolsz. A kérdés nem ilyen apróságra vonatkozott, hanem hogy pl. melyik autóval tudsz akár egyhuzamban, akár időtartamra több ideig elmenni úgy, hogy a (kötelezőkön kívül) hozzá kelljen nyúlni.


Ráadásul a papír jaguárt megint csak ne akarjuk már akár egy yarishoz is hasonlítani, amiben a klímától kezdve ABS-en át, mittumén még milyen extrák vannak.... A trabant meg összesen áll 600 alkatrészből.

2011. máj. 30. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/35 anonim ***** válasza:

Igaza van '19:39'-esnek (1. oldal):

a régebbi autókat otthon is tudtad szervizelni, most meg el kell vinned őket a szervizbe, ezért is másabb.

Arról sem kell elfeledkezni, hogy régebben több volt a sufnitunning, nézd meg miket hoztak ki egy Trabantból, most meg esélyed sincsen rá, kivéve, ha nem értesz annyira a számítástechnikához, mert lehet, hogy csak egy új programot kell rá írnod.

Azért látható a fejlődés és igen, az újabb Euro szabványú motoroknak hála, ugyanazt az utat, kevesebb benzinnel is megteheted. Ha már hibrided van, akkor még kevesebb a fogyasztása. Azért tudnak az autógyártók alkotni.

2011. máj. 31. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!