Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha szinte csak autópályán...

Ha szinte csak autópályán megyek akkor muszáj dízelt vennem?

Figyelt kérdés
Új melóm miatt rengeteget fogok furikázni. Mindenki azt mondja vegyek dízelt, de én utálom a hangját, meg a motor karakterét. Tudtok olyan benzines autót ami tartós 150-160-nál se eszi le a hajam, vagy tényleg vegyek inkább dízelt?
2011. máj. 19. 16:21
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
0%

Autópályán megengedett sebesség: 130km/h


Amúgy dízeles autók sokkal jobbak!

2011. máj. 19. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
Hali szerintem is dízelt kéne venni és automata váltósat amiben van tempómat így csak belövöd 140re és csak a kormányt meg az indexet kell kezelni.
2011. máj. 19. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
100%
Az automata váltót azt felejtsd el, főleg autópályázásra...
2011. máj. 19. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:

Nem muszáj senki nem kényszerít rá :))

Am igen van benzines ami nem zabal sokat plane a mai korszerű kocsik.

Benzinesnel nem orosz ladakra kell gondolni, én 4-5 naponta megyek autópályán (5 éves Renault Megane) benzinessel és nem kell külön benzinkutat vennem ;).7,6 liter felé széttaposva se akar menni a fogyasztás. Nekem sem tetszik a diesel hangja, ezert nem is veszek, meg ceges diesel és telen trükközni kell vele hogy beinduljon.

2011. máj. 19. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
Miért kéne dízelt venni, ha utálod? Az meg természetes, hogy a benzines többet eszik, pláne ha zavarod. Valamit valamiért.
2011. máj. 19. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
Én mindenképpen dieselt vennék ha tényleg sokat mész vele, de el lehet kezdeni számolgatni hogy évente mennyi lenne így (diesel) meg úgy (benzin) is az üzemenyagköltség. Amúgy a benzin-gáz (LPG, ha elérhetőak a kutak akkor CNG) átalakítások ára sem olyan magas már, változó, de 200-250.000 forintért már nagyon profi gázrendszereket szerelnek be és nagyjából pár-tízezer kilométer alatt be is hozza az árát egy átlagos fogyasztású autónál. Persze nem árt erősebb autót kinézni átalakításra, mert egy kis teljesítménycsökkenés észrevehető a gázos autóknál, de ez elenyésző mértékű, kicsit agresszívabb gázadással vagy motoroptimalizálással kiküszöbölhető.
2011. máj. 19. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
a dízeles: nyomatékosabb, jobb a fogyasztás, könnyebb eladni stb stb Én nem vennék benzinest.
2011. máj. 19. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
Igen, érdemesebb lenne. Alacsonyabb fordulaton elmegy mint a benyás, kevesebbet eszik, takarékosabb, nyomatékosabb. Nem véletlenül minden furgon, áruszállító dízel.
2011. máj. 19. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:

Nekem Skoda Suberb van, 2.8-as benzines és pályán 140 körül 8-9 litert eszik, ami szerintem nagyon baráti.


Természetesen, ha ez sok akkor vegyél egy vw polo 1.4 tdi-t és 4-5 literrel elmész vele.

2011. máj. 19. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:

ma 19:17


hajjá meg (kivéve ha hitelre van:D)

2011. máj. 19. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!