A turbófeltöltő mennyit dob a teljesítményen pl egy
Skoda felicia 1.9 dízel motorján? Alapból 60 lóerő
turbóval mennyi lenne?
21/34 A kérdező kommentje:
A chip tuning kb mennyit segítene rajta? Nem lehetne nagy különbséget érezni ugye?
olvass utána, hogy miket kell kicserélni egy komolyabb turbós projektben, nemfogom itt részletezni.
Persze sokan összecsapják, hogy csak ráakasztanak egy turbós kipucsonkot azt had menjen, de az se erős se tartós nem lesz.
2011. máj. 3. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
23/34 A kérdező kommentje:
És ha megcsináltatnám turbóval normálisan szakemberekkel akkor mennyibe kerülne? Inkább maradok ennél mint a motor cserénél.
Én is inkább motorcserét javaslok. Nem tudom, hogy mekkora különbség lehet a felfogatási pontokban, a pedálokban meg a kihajtásban de azok jó eséllyel azonosak lesznek a tdi motorokkal. A jelenlegi motorra turbót rakni nagyobb munka, és biztos, hogy költségesebb is. Inkább egy gyárban készült motort kell belerakni, ami egyszerűbb, olcsóbb és megbízhatóbb megoldás. Alapból más a hengerfej, de olyan is létezik hogy a turbós blokkjában van egy dugattyúgyűrűket kenő csöcs a hengerben, közvetlen a hengerfej alatt, így azt hiszem jobban érthető, miért jobb megoldás motort cserélni. Egy szívódízeltől chip tuning után érezhetőt ne, max számadatokban levő különbséget várj.
2011. máj. 4. 03:08
Hasznos számodra ez a válasz?
25/34 A kérdező kommentje:
Elolvastam mit kell cserélni a turbó miatt meg hogy mennyire bonyolult, hát ehhez képest a motorcsere sokkal egyszerűbb megoldás csak találni kéne 1 jó motort.
'99 Skoda Felicia 1,3 benzines kocsink van...
Nem tudom hogy vezetsz, de ha én odalépek húz rendesen (bár nem vagyok az a tipikus hülyegyerek aki a kocsit péniszhosszabbítónak használja..), és nem is 1,9es dízel...
Amúgy ráköltesz 300e Ft-t, és 1 év múlva megint rákölthetsz ennyit mert a motor nem bírná el se a turbót se a chippelést, és hamar beadná a kulcsot.
Add el a kocsit, vegyél egy III-as vagy IV-es Golfot, amibe TD vagy TDI motor van, és azzal már jobban járnál szerintem.
A kocsit állapottól függően el tudod adni 400-500e körül, +300e és lassan az egy jó állapotú megkímélt III-as Golf ára körülbelül.
2011. máj. 4. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
27/34 A kérdező kommentje:
Az 1.3 benzines sokkal jobb mint a dízeles
28/34 anonim válasza:
Tényleg sok macerád lenne a turbósítással...felejtsd el! Ha egy kis erőt szeretnél a szívódba azt javaslom, hogy cserélj p.csúcsokat, légszűrőt, kipufogót és így már valami lesz is belőle. A chippelés valószínű nem fog sikerülni mivel nincs is számítógép a kocsidban bár nemtom mikori kiadás vagy egyáltalán csináltak-e olyan feliciákat amikben van computer. Elmondásod szerint örvénykamrás a te mocid, azt meg aztán végképp hagyd úgy ahogyan van mert szét fog szakadni. Az 1.9Td motorokat szintén hagyd a fenébe, mert azok is kamrás dízelek! Ami szóba jöhet az 1z-s 1.9TDi mocik 90-110 lovasok! Őket már lehet chippelni, tuningolni. Utolsó gondolatként még annyit, hogy csak hozzáértő szakemberrel dolgoztass és ne hagyd magad rábeszélni túlzott tuningokra mert utána az autód üzemórás lesz. Üdv
2011. máj. 4. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
29/34 A kérdező kommentje:
Szóval akkor van egy szar motor a kocsimba
Nem hinném, hogy szar. Gondolom eveset eszik, megbízható, csak a szempontjaidnak nem felel meg :)
2011. máj. 4. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: