Cross importról kérdeznék, többi lent!?
üdv
tudna nekem pár hasznos tanácsot adni használt kross motor vásárlásban? még nem mentem ilyen géppel, és ismerős sincs aki értene ilyesmihez. nem versenyeznék vele, de krosszpályára kimennék vele, ahogy földútra is.
2 ütemű 125-öst szeretnék, azt olvastam, hogy a 2 üteműt sokkal olcsóbb fenntartani, és csak dugót kell benne cserélni, amikor elgyengül a motor... de ezt házilag is kitudja cserélni egy ember? vagy mennyivel bonyolultabb ez a technika egy simsonnál?
illetve szerintetek lenne létjogosultsága behozni angliából egy krossz motort? anyagilag megérné-e jobban?
előre is köszönöm az okosságot
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
szállítással és a rendőrökkel tisztában vagyok
esetleg vásárlásnál mik azok, amikre oda kell figyelni, hogy motorikusan biztos ne leharcoltat vegyek?
persze azon kívül, hogy ne csörögjön a blokk, de ezt nem biztos, hogy meghallom
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!