Mivel géposztályokba vannak sorolva, és soha nem lesz 1, ami erősebb és jobb lesz mindennél.
Régen: - Group B
- Lancia Delta, Stratos, 037
- Peugeot 205 T16
- Audi Quattro
stb... Mind jó volt, nem volt legjobb..már csak azért sem mert a pilótákon is műlik...Lehet ha Toivonen nem Lanciazik, akkor az Audival lett volna jobb.
Ma: N-csoport
- Lancerek
- Subaruk
stb..
Egyforma konstrukciók.
Nem sorolom fel az összes géposztályt, csak példaként, hogy nincs legjobb.
1Lancia :P A LEGESLEGJOBB sorozatban 7×egyéni és sorozatban 8× csapat vb cím! nem semmi, ezt eddig a subaru és senki se tudja ledönteni... és milyem szarok az olasz autók mi? :S
2Subaru
3Mitsu EVO
2011. ápr. 20. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Semmit nem jelent a VB cím.... azt se felejtsük el ki vezette a Lanciat.
Ha más csapatnál van, más autóval akkor máshogy alakul minden.
Mind egyforma jó volt, ugyanolyan motorikus adatokkal majdnem. Valamelyik ebbe volt erősebb, valamelyik másba
2011. ápr. 21. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Ez hogy "legjobb" nem épp szerencsés megfogalmazás, egy-két B csoportos gép a megfelelő körülmények között 2.5 másodperc alatt képes volt a 100km/h-s sprintre, ez megkőzelítőleg Formula1-es kategória. Nem véletlen hogy a Lancia Delta S4 vagy a Peugeot 205 T16 még ma is népszerű Európaszerte hegyiversenyeken, onnan még nem tiltották ki őket, de pl. a B csoport rallys betiltása után még néhány évig rallycrossban is mentek ezek az autók. A mai rallyautókban nincs annyi erő mint a régiekben, de a technika ezt simán kompenzállja, nem kell annyit küzdeni a gépekkel. Azonban a legmokányabb gépek manapság talán a prototípus rallyautók, ebből csak néhány fut a világon. Lehetnek egyrészt pl. a régi B-csoportos gépek továbbfejlesztései, így jutott el Pikes Peakbe tavaly egy Ford RS200, ami ugyan nem rally, de rally-jellegű esemény. Az angoloknál van ennek talán a legnagyobb hagyománya, van aki egy Peugeot 306-ba rakott bele egy német-túraautó szériából származó Cosworth motort, van aki saját autót épített, ilyen pl. a Darrian T90. Szóval összefoglalva nincs olyan hogy legjobb rallyautó, mindenki azt szereti ami a szívéhez legközelebb áll: kinek a VFTS, kinek a Lancer, kinek az Impreza.
2011. máj. 2. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
Lancia Delta HF Integrale
most is jobb mint a subaruk!
2011. máj. 3. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
A kérdés rossz szerintem mert nem lehet összehasonlítani egy Vfts-t egy WRC-vel, meg egy 10 éves N kategóriás Mitsubishit egy 2011 EVO X-el. Ráadásul lehet, hogy esetleg a te vezetési stílusodhoz jobban illik egy Subaru mint egy Lancer.
2011. nov. 17. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Ez múlik a helyen is ahol versenyzik az autó.
Nem minden autó jó ugyanarra a pályára.
2012. aug. 8. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
Számomra a régi Suzuki Escudo az örök kedvenc, bár nem tudom hogy Pikes Peak-esn kívűl versenyzett-e máshol is.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!