A két ütemű wartburgban nehéz volt váltani? Honnan lehetett tudni hogy melyik sebességet kapcsolom?
Megtaláltam a fiókomban a régi, általam készített váltókezelési útmutatót, én ezt szoktam használni:
Értem,nem is gúnyolódtam,csak a kifejezés tetszett:)
Mármint,hogy ma már berezelünk azon,ha nincs szervó az autóban,akkor meg még az volt a menő:)
Elnézést ha félreérthető voltam.
köszönöm a válaszokat, hasznosak! ;)
amúgy tényleg nehéz volt a szervó nélküli kormányokat tekergetni? Azért kérdem, mert én már szervós mai autóval vizsgáztam, meg csak olyat vezettem.
5-ös csak rallyesoknak volt, de a kormányműve az sokkal könnyebb a ladáénál még szervótlanul is.
Kedves kérdező!
A kormányváltós Wartburgban végtelenül egyszerű sebességeket kapcsolni. Nincs szükség arra, hogy fel legyen tüntetve a fokozatok "térbeli" elhelyezkedése. Ha egyszer kipróbálja az ember rögtön rákap az ízére, annak ellenére hogy sokan fikázzák és megijednek a kormányváltótól... A sebességek ugyan úgy helyezkednek el, mint a 353-as padlóváltós Wartburgnál, csak itt 90 fokkal elforgatva helyezkedik el a váltókar. :) (Az 1.3-as Wartburgnál tolatásba kapcsoláskor lenyomod a kart, és jobbra-le, ezért emeltem ki, hogy 353-as.) 1-esbe kapcsoláskor magad felé húzod a kart és fel, 2-esbe szintén magad felé kell húzni majd le. 3-asnál felfelé, 4-esnél lefelé. Tolatásnál pedig kihúzod a váltókart aztán magad felé majd fel, és ekkor "érdekesen" áll meg a kar. Én személy szerint sokkal jobban szeretek kormányváltós Wartburgot vezetni. Sok szerencsét. És valóban hihetetlen élmény egy ilyen autót elvinni 1-2 körre, meg van a varázsa. Ami a mai autóknak nincs...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!