Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A két ütemű wartburgban nehéz...

A két ütemű wartburgban nehéz volt váltani? Honnan lehetett tudni hogy melyik sebességet kapcsolom?

Figyelt kérdés
nekünk is volt, de vagy 6éves koromig, én már az ilyen új szervókormányos autón tanultam vezetni, fingom nincs hogy kellett váltani a 2ütemű warnyuban, kormányváltó meg piktogram sincs rajta.
2011. ápr. 10. 06:48
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
nekem az 1.3-as wartburgban a hátramenet az úgy van hogy tiszta erőből lenyomni, teljesen ki jobbra és le.
2011. ápr. 22. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
"Tiszta erőből":D
2011. ápr. 22. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

Megtaláltam a fiókomban a régi, általam készített váltókezelési útmutatót, én ezt szoktam használni:


[link]

2011. ápr. 23. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
igen, tiszta erőből kell, mert különben nem hajlandó bevenni a fokozatot
2011. ápr. 23. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

Értem,nem is gúnyolódtam,csak a kifejezés tetszett:)

Mármint,hogy ma már berezelünk azon,ha nincs szervó az autóban,akkor meg még az volt a menő:)

Elnézést ha félreérthető voltam.

2011. ápr. 24. 02:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 A kérdező kommentje:

köszönöm a válaszokat, hasznosak! ;)

amúgy tényleg nehéz volt a szervó nélküli kormányokat tekergetni? Azért kérdem, mert én már szervós mai autóval vizsgáztam, meg csak olyat vezettem.

2011. ápr. 24. 05:48
 17/19 anonim ***** válasza:
Nekem nem szervós az autóm.Kezdetekben meg voltam reccsenve,hogy milyen nehéz a szervóshoz képest.De ez csak álló helyében van.Ha már egy picit gurulsz vele,észre sem venni.Szóval,szerintem egyáltalán nem gond a szervó hiánya,sőt,áldásos tulajdonsága,hogy téli reggeleken abból,hogy mennyire könnyű tekerni a kormányt,következtetni tudok,mennyire van lefagyva az út:)
2011. ápr. 24. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:

[link]


5-ös csak rallyesoknak volt, de a kormányműve az sokkal könnyebb a ladáénál még szervótlanul is.

2011. aug. 21. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim válasza:

Kedves kérdező!


A kormányváltós Wartburgban végtelenül egyszerű sebességeket kapcsolni. Nincs szükség arra, hogy fel legyen tüntetve a fokozatok "térbeli" elhelyezkedése. Ha egyszer kipróbálja az ember rögtön rákap az ízére, annak ellenére hogy sokan fikázzák és megijednek a kormányváltótól... A sebességek ugyan úgy helyezkednek el, mint a 353-as padlóváltós Wartburgnál, csak itt 90 fokkal elforgatva helyezkedik el a váltókar. :) (Az 1.3-as Wartburgnál tolatásba kapcsoláskor lenyomod a kart, és jobbra-le, ezért emeltem ki, hogy 353-as.) 1-esbe kapcsoláskor magad felé húzod a kart és fel, 2-esbe szintén magad felé kell húzni majd le. 3-asnál felfelé, 4-esnél lefelé. Tolatásnál pedig kihúzod a váltókart aztán magad felé majd fel, és ekkor "érdekesen" áll meg a kar. Én személy szerint sokkal jobban szeretek kormányváltós Wartburgot vezetni. Sok szerencsét. És valóban hihetetlen élmény egy ilyen autót elvinni 1-2 körre, meg van a varázsa. Ami a mai autóknak nincs...

2014. szept. 12. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!