Miért vesz valaki 28M-ért autót, azért, hogy 2 év múlva 13 bukóval eladja?
Mindig itt vakított vele a veszprémi, meg Balaton party diszkóknál, most meg árulja. Mi értelme volt ennyi időre megvenni?
Engem nem az érdekel, hogy másnak milye van, hanem csak az, hogy én mit csinálok szarul hogy nekem nem jön össze.
Ebben mi az irígység?
Mindenkinek joga van a gondtalan élethez, aki meg csak beletörődik, hogy neki ez jutott az hülye, nem tudok rá jobbat.
Mondjuk ha ennyi lóvém volna akkor valami lakókocsit vennék full extrás kisbuszt, ilyen három és féltonnás kivitelben gáz üzemmel.
Mekkora buli már nyaralni menni vele külföldre, saját hűtő, légkondi, wc, fürdőhelyiség konyha, csomó extra.
Ennyiért már tök jók vannak, és akkor nem kell sehol szállásra költened.
Én nem költenék ennyi pénzt személyautóra mert butaságnak tartom, akkor már inkább valami lakóbusz, vagy egy használt de feltuningolt Daihatsu Ferozza, meg hozzá egy 2 szintes ház valami jó helyen győr moson sopronban közel a határhoz.
Ennyiből már kijönne.
Ebbe mondjuk már feszítenék a ferrari mellett a pirosnál, csikket lefele pöckölném az ablakból be a ferrari napfénytetőn ;)
Ez egy nagyon sok tényezős történet. Függ attól, hogy kinek mi tetszik, milyen anyagi lehetőségei vannak, mi fontos, stb. Tágabb ismeretségi körben tudok olyan embert, aki egy kétszobás panelban él, mert a lakhatás nem fontos annyira, mint az autó az illetőnek. Úgyhogy a panel közelében bérel egy lakást az Aston Martin számára. Vannak megszállotak, vannak pózerek, vannak gazdagok vannak gazdagot játszók stb. Ezesetben lehet olyan is, hogy nagyon sok pénze van az illetőnek és nem érdekli az értékvesztés, mert megrendelt valami más autót. De az is lehet, hogy hirtelen megszorult és nagyon kell a pénz.
Amúgy érdekes, hogy a drága lakást hamarabb megértik az emberek, mint a drága autót. A drága autót pedig jobban megértik, mint a drága órát. Ugyanakkor van olyan ember, akinek egyik-egyik dolog nagyon fontos, abban kiválóságot tart, a többi dologban pedig csak átlagemberes, mert abban azt igényli. Ilyen a panelos Aston Martin tulaj, de 80-90 milliós házban lakó Suzuki Ignises. Vagy az, aki él egy közepesen jól szituált házban és használtan 10 év forma Porschét vesz egy kisebb autó új áráért, mert ez tetszik neki. Ahány ember, annyi ízlés.
Banknak van penze...
Lehet, hogy van neki havi 500 nettoja, amiböl 270-et fizet törlesztöre a kocsi utan es inkabb menekülne belöle.
Szerintem ebben Magyarorszag jeleskedik, hogy mindenki hitelre vesz autot, nem szamit, hogy sem ö, sem a gyerekek nem tudnak mit enni, a lenyeg, hogy kocsi legyen, legyen mit mutogatni.
Az auto uj ara egy listaar, tehat nem mervado. Valoszinüleg Ö sem ujjonan vette vagy ha megis, amit erösen ketlek, akkor 28 helyett 20 ert. Mi is vettünk egy opel insigniat, ami 7,8mft-re jött volna ki, de 1 het alkudozas utan 5,5-be hoztuk el. Ennyit a listaarrol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!