Pár hónapja vettem egy Tauris Samba tipusu kismotort,eddig nagyon megvagyok vele elégedve gyors,végsebessége kb 80km/h.Hosszútávon mien a kis robogó?Ha lehet kicsit tuningolnám is valami sport kipufogóra gondoltam,lehet rá rakni? ezt ahol vettem a szervizébe megcsinálják?és mien tipusu lenne jó rá? válaszokat előre köszi!
2011. márc. 21. 18:38
1/7 anonim válasza:
ne te válassz kipufoot, mert, ha rosszat választasz, meg is ölheti a kétütemű motorod. javasolnám a nagyobb karbit, vagy 70-es henger szettet, kipufogó cseréjének meg csak négyüteműn látom lényegét, persze ott se sok.
2011. márc. 21. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
A kedves első válaszoló inkább menjen a főző rovatba :)
Kétütemű motorok tuningolásának az egyik legfontosabb része a kipoufogó (rezonátor).
első vagyok. igazad van, ezzel kaphat plusz lóerőket. ellenben, ha nem jót tesz rá, az egész motor karakterisztikáját eltolhatja. lehet a kipufogót tuningolni, de valami szaki segítségével, nem pedig úgy, hogy bemegyek üzletbe és választok egyet, mert nekem az tetszik...
2011. márc. 22. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Még hozzátenném, hogy az első válaszomban azt javasoltam, hogy szakértő segítségével válasszon kipufogót, ha mindenképpen ezzel akar több lóerőt kihozni a motorjából.
2011. márc. 22. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Valószínűleg nincs is nagyon tauris sambához :D
van fekvő minához meg simsonhoz kb:D
2011. márc. 23. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
Üdv! Nekem is Tauris Samba-m van, tuning szempontjából pedig, ami a fekvő minarelli rendszerű Aprilia RS 50 robogókhoz jó (nyilván nem a vizes hűtésűekre gondoltam, hanem a régiekre) az több-kevesebb eséllyel jó erre is. Szerencsére elég jó motorja van, rengeteg dolog szabványos rajta így nem nehéz fejleszteni. Mindazonáltal az enyém Gianelli Next kipuffogóval, Malossi légszűrővel és a gyárinál nagyobb főfúvókával megy maximum 78km/h-t, de ilyenkor eszméletlenül zabál. Minőségi gumikkal és nehezebb görgőkkel, jobb varióval valószínűleg lehetne fokozni rajta, amit meg is fogok tenni, de soha nem lesz egy Itajet Dragster, ne is várd el tőle. Az enyém több mint 3 éve van meg, közel 9000km-t raktam bele és gyakorlatilag hibamentsen működik óramű pontossággal. Amire figyelj, az az olaj minősége, én a kezdetektől fogva OMV Bixxol 2T S olajat rakok bele ami igaz, hogy nem olcsó mulatság, de megéri, hosszú életet ad a motornak. Íme:
Hali!Neked, hogy a fenébe megy 80-at.Nekem a folytás kivétele után is 65km!h a max.Arról nem is beszélve, hogy amióta megcsinálták a motort 40ig pörög mint az állat, utána ha úgy gondolja felgyorsít65re,de 65ről lassítás, vagy megállás után lefullad.Nem tudom mi lehet a gond. A szervizben sz@rnak rá, azt mondják jó.Nem karbi bajos, az ki lett tisztitva, vmi az áttételezzésel van..
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!