Tuning 50 ccm robogók mennyire birják a straát? Mennyire
szervizigenyesek? Rendor belekot a kulso vagy belso
tuningokba?
Figyelt kérdés
venni akarok 1 uj gyari aeroxot és szeretnem megtudni
mert ha sok a gond velük akkor nem tuningolom
csak max a külsejet
2011. okt. 1. 21:38
1/10 anonim válasza:
Nem feltétlenül erre vannak kitalálva sajnos.
Tény, hogy az élettartamuk nagyon lecsökken -attól függ mennyire van felnyomva, és hogyan, és ez mellett még a leharcolt szenvedő robogód még sokat is fog enni robogó létére, annyit fog enni mint egy kocsi, akár 7-8, de hallottam olyat is hogy 9 litert.
Inkább rakd le nagyobb kétkerekűre a jogsid, megéri.:)
2011. okt. 1. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Finoman lehet a robogókat nyúzni (mondjuk tiltás kiszedésével) és így a legtöbb robogó a 70-80 közötti végsebességet tudja, ergo egy 50-60 közötti kényelmes utazótempón igen sokat kibír.
2 ütemű ha nincs agyonhajszolva és jó olajjal használd akkor ~15.000 km-t, 4 ütemű meg 30-40et is akár.
Ha megtunningolod akkor menni fog 90-100-at, cserébe 5-6e km után garantált a teljes felújítás és baromi sokat fog fogasztani...
2011. okt. 1. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Tök felesleges tuningolni 50 ccm-es motort! Se robogót, se Simsont nem éri meg! A tuning hosszútávon úgy is megöli a motort... Egyszerű példa: Haverom simója 60ccm-re lett felfúrva, de mivel 60ccm-es főtengely simóba nem létezik egy év után most kidobhatja az 50-es főtengelyét a kukába, és vehet egy újat nem kis pénzért. Meg persze azt is hozzátenném, hogy hiába megy akár 100-at is, egyik motornak sem jó az, hogy örökkön örökké full gázon hajtják, mert rövid időn belül szintén meghal. Ha a sebességre mész vegyél egy tzr50-et, de mondok neked értelmesebbet is! Rakd le a 125-ös jogsit, és vegyél valami túramotort, de ha úgy vesszük az is kifullad 140-150-nél szóval, ha annyira gyorsulni akarsz tedd le majd az "A" korlátlant, és bármekkora motort vehetsz... Kezdésnek max egy 400 ccm-eset. Azért kanyarodtam el annyira a kérdéstől mert ugye 50ccm tuningolásnak NINCS ÉRTELME!
2011. okt. 2. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
mi az h 60ccm-es főtengely? te jó isten... kik járnak ide? -.-"
2011. okt. 2. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Úgy értem a 60 ccm-es főtengelyt, hogy 60 ccm-es hengerszetthez való! Érdekes, csak neked egyedül nem esett le.
2011. okt. 2. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 A kérdező kommentje:
srácok
én a tanulás híve vagyok!!!
nem akarok fiatalon meghalni
eloszor mindenkeppen 1 50 es motort akarok
de mivel faterek csak robogot engednek elsonek igy csak az van
najd kesobb ha mar jobb leszek akkor lesz 125 meg 250 es gép
am kösszi a válaszokat
belsoleg bizti hogy már nemfogom tuningolni
meghal a motor, többet fogyaszt,drága... majd kulsoleg akkor
2011. okt. 2. 20:16
7/10 anonim válasza:
tudtam h arra gondolsz, de akkor is normálisabban is kifejezhetted volna, mert olyan nincs h 60ccm-es főtengely, annyi ha csapszeg nem 10 hanem 12 mm az erősebb tengőkben. amugy nekem robogón 70es hengerhez volt gyári főtengyely és 6ezer km után se volt semmi baja, pedig nyúztam redesen.
2011. okt. 3. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Külsőleg megéri! Belsőleg hülyeség!
2011. okt. 3. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
A válasz megírásának időpontja: ma 11:43
Lehet, hogy a főtengelyed nem csak 50-es hengerszetthez lett tervezve... Lehet, hogy bír többet is, és ezért nem halt meg. De ha egy kimondottan 50ccm-es hengerszetthez készült főtengelyről beszélünk, és 60-as, vagy 70-es hengerszett alatt megy, akkor rövid időn belül szétcseszi...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!