Még életemben egy métert nem mentem motorral. Nyáron tervezek jogsizni, A korl. vizsgám lenne.
Autóval már egy éve járok, szóval közlekedéssel van tapasztalatom, nem vagyok ideges, "kiafaszagyerek" gyorshajtó típus, régen kinőttem vagy talán nem is volt ilyen korszakom.
De egy kis tapasztalat után ki szeretném magam kipróbálni pályán (közúton nem akarok és nem is fogok eszetlenül gyorsan menni), de az elkövetkező években ez az egyetlen alkalmam motort venni. Valami olyan kellene, ami megtanít motorozni, kezes, megbízható, nem unom meg hamar, és pályán is kipróbálhatnám. A keret 320 000 - 380 000 Ft.
Ne vegyél első motornak nagymotort semmi esetre se ,mert el sem tudod képzelni milyen gyorsan válhatsz szervdonorrá vele.
Járkálj robogóval 1 évig és az után is csak valami lájtossal folytasd .Szerintem 5 év rutin nélkül senkit sem volna szabad nagymotorra engedni.
Ha %- ban átszámoljuk a balesetek számát motorról , autóra akkor évente 180 ezer autós halna vagy rokkanna meg.
2011. márc. 17. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
2/21 anonim válasza:
Elsőnek nem kéne se nagy se drága, olyan kell amin kitapasztalhatod a motorozást és nem sajnálod ha elcsúszol vele vagy eldől.
Én az Mz-t mondanám de az manapság már nem "menő", de jók a kis 250-es japán gépek is.
2011. márc. 17. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
3/21 anonim válasza:
Ha életedben egy métert se mentél motorral akkor először egy simoval próbálkozz. Azért nem kár ha kicsit leltározod a fogaskerekeit vagy ha borulsz vele, máskülönben az lesz belőle hogy az első boruláskor szanaszét törnek a motor idomjai és majd vakarod a fejedet hogy mennyi a javíttatása.
Szerintem valami ilyesmi kategóriában gondolkodj, vagy Mz Etz 250.
2011. márc. 17. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
5/21 anonim válasza:
ma 19:39 vagyok
Szerintem nem kell kismotoros tapasztalat ha tudsz ésszel vezetni és megkapod a jogsit, akkor simán választhatsz az általam említett kategóriából.
2011. márc. 17. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/21 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenki válaszát, de leginkább 19:39-el hasonlóak az elképzeléseim. 250-nél nagyobbat semmiképpen nem akarok, de azt négyüteműt. Az első (néhány) évben magamat ismerve úgy sem mernék gyorsabban menni a megengedettnél, a későbbiekben meg elég lesz összeszoknom vele. Én is kis Kawát, Yamahát vagy Suzukit néztem.
2011. márc. 17. 19:55
7/21 anonim válasza:
Most lehet azt mondod hülyeség de szerintem először egy pl simson vagy mz etz 250-t vegyél. Mert abba már ugyan úgy van a váltó mint a többi motorba . nem ilyen robogós hülyeség. Másrészt miután megtanultál eladod és árába kiszállsz belőle.
2011. márc. 17. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
8/21 A kérdező kommentje:
'90 előttit nem szeretnék venni, főleg nem kétüteműt. Nincsen szerelői vénám hozzájuk. Másfelől hosszútávra tervezek, szóval nem szeretnék eladogatni ill. eladással pénzt bukni. Ha jogsin 250-es négyüteművel oktatnak, miért kéne visszaesnem kétüteműre (főleg simsonra gondolok)? Az a 30 óra talán elég valamelyest, ha a forgalomba kiengednek vele. Annyira nem vagyok gyengusz, szerintem meg bírok tartani egy ~180 kilós motort, de ha tévednék feltétlenül javítsatok ki (nem cinizmusból mondom).
2011. márc. 17. 21:04
9/21 anonim válasza:
SZerintem nyugodtan vegyél egy 250-est de ha hosszútávra tervezel lehet megkockáztatnám hogy vennék egy nagy mocit és lefojtanám a motort aztán ha már biztos vagy a dolgodban (papíron úgy se vezethetsz 25kw-nál nagyobb mocit) akkor kiveszed belőle.
2011. márc. 17. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
10/21 A kérdező kommentje:
Nem terveztem nagyobbal kezdeni, de elsősorban a pénzem határoz. Ebben az árban kevés a nagyobb motor, a fojtott 600-750-es gépek meg egyáltalán nincsenek. Mondjuk egy GS500-ast lehet megkockáztatnék...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!