S50-es simsonom kb 200m megtétele után beköpi a gyertyát. Minden egyes gyertyánál, kivétel nélkül. Mi lehet a baja? A többi lentebb
karbi baja nincsen, mert másik karbival is ki lett próbálva, légszűrője tökéletes,és oylan benzin-olaj keveréket kap, amiylen kell bele.
Gyújtásrésznél mi lehet a hiba? megszakítókapalpács? vagy a gyújtótekercs? ??
Tapasztalatokat várok
Ha tényleg minden rendben, akkor a válóolaj szivárog át a forgattyúsházba valamelyik szimeringen. Na most ebben csak az a rossz, hogy blokkot kell húzni a cseréjéhez (mer ugye az 50-esben a főtengely csapágyakon belül vannak a szimeringek, 51-esnél pedig kívül).
Ez nem gyújtás, hiszen megy a gép, és könnyen is indul, gondolom tünetmentesen, amíg be nem következnek a leírtak...
Ez még függhet attól is hogy milyen gyújtása van ,mert amikor rákókányolják az 51-es trafós gyújtását ,akkor is szokott olyat csinálni hogy éppen elfogy a szikra mire bemelegszik és szaggatva megáll mintha beköpné a gyertyát.
Ha pedig még régi gyújtótekercses a gyújtása mint eredetileg is ,akkor is szokott olyan lenni hogy megszakad a szekunder köre a tekercsnek és áthúz belülről. Amikor bemelegszik kitágul a szakadás és nem bír áthúzni sem így megáll. Ilyenkor gyújtótekercs csere a megoldás. Ha pedig a trafós van rajta akkor rá egy minél nagyobb személyautó trafót mert annak jóval nagyobb a szikrája mint a gyári simsonnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!