Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen autót éri meg venni...

Milyen autót éri meg venni Dieselt vagy benzinest?

Figyelt kérdés
A dieseles autó turbo nélküli az ülésbe tud tapasztani ha odalép neki az ember csak azért kérdem mert sima dieseles autot nem vezetem még csak turbósat
2011. febr. 26. 11:01
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%

Benzines is bele tud tépni az ülésbe. Csak az nem annyira nyomatékos alacsonyabb fordulatszámokon.


Viszont te azt kérdezted melyiket ÉRDEMES. Hát dieselt.

Alacsonyabb fogyasztás, olcsóbb gázolaj.

2011. febr. 26. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
100%
Mostani (és az elkövetkezendő) üzemanyagárak mellett mindenképpen dízelt, bár nem írtad, hogy mennyit szánsz rá és, hogy mennyit mennél vele.
2011. febr. 26. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
60%
Sima dízel lomha szar, ráadásul a dízel sokkal többe kerül. Amit a fogyasztáson esetleg megspórolsz kifizeted javítási költségbe.
2011. febr. 26. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
Sima dízel az hulla, csak turbósat! De akármennyire is divat mostanában a dízel csak akkor vegyél olyat ha szükséged van rá. Ha csak városban használod akkor a legnagyobb hülyeség. Soha nem melegszik be, kinyírod a motort, turbót. Ha sokat mész városon kívül meg pályán akkor érdemes.
2011. febr. 26. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
Ha fontos a teljesítmény és a fürgeség, akkor egyértelműen benzines. Bár a modern TD-ek sokat fejlódtek ezen a téren de még mindig messze elmaradnak a benzinesektől. Ennek ára a magasabb fogyasztás és a drágább benzin. Összességében majdnem 2x annyiba kerül az üzemanyag.
2011. febr. 26. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
A régi nem common rail dízelek turbó nélkül is tudtak menni, nyomatékban azok is a benzines autók felett voltak, tehát butaság azt mondani hogy turbó nélkül nem ér semmit. Az meg hogy nagyobb lenne a szervízköltsége a dízeles autóknak megint csak talán az újabb dízelekre (pl. PDTDI) jellemző. Nem egy olyan régi dízelt ismerek amely 4-500.000 kilométernél jár és még soha nem kellett szétszedni a motort. Persze ezek általában nem az erősebb, hanem a strapabíróbb fajták. Turbós nem common-rail pedig tényleg nyomatékos e felett (pl. SRDT). Szóval én újautóban vagy benzineset vennék és beköttetném a gázt vagy etanolt (vagy eleve gyári E85-st), vagy ha dízelt akkor csak nagy utánajárás után. Használtautóban dízelt csak akkor ha nem füstöl, de akkor mindenképpen azt.
2011. febr. 26. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
A dízelesbe csak dízelt tehetsz, benzinesbe LPG-t CNG-t, etanolt is. Amúgy a benzin és dízel ára között mostanság 2-3ft különbség van, de a dízeles milliónyival többe is kerülhet.
2011. febr. 26. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
1.7 szívódízel C Corsa 65 ló: Ennyit még a 3 hengeres 1 literes is tudott...
2011. febr. 26. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
Egy LPG átalakítás mennyibe kerülne most 4 hengerre kb?
2011. febr. 26. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 haverka ***** válasza:
300 körül aszem:/
2011. febr. 26. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!