Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek erről a...

Mi a véleményetek erről a kocsiról? És elmagyarázná nekem valaki normálisan, hogy mi a különbség a 8V-s és a 16V-s kocsi között? Mi a hátránya a 8-nak? 30/N : )

Figyelt kérdés
[link]
2011. febr. 14. 18:48
 1/10 anonim ***** válasza:
8v az 8 szelepes, a 16v pedig értelemszerűen 16 szelepes.
2011. febr. 14. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
ez ok, de mi a különbség, ha megyek az úton?
2011. febr. 14. 18:56
 3/10 anonim ***** válasza:

A kocsit magát nem vesézném, a 8V annyit jelent, hogy 4 hengeres motornak hengerenként 1 szívó, 1 kipufogó szelepe van. V=ventil=szelep.

16V, értelemszerűen 2* annyi szelep van benne.

Ezek a motorok nagyobb fordulatúak, nagyobb teljesítményűek, de a jó nyomaték is feljebb van, pörgetni kell, különben nem megy. Sűrűbben kell váltani.

2011. febr. 14. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim válasza:
A 8 szelepes autó egy egyszerűbb szerkezet, hengerenként egy szívó és egy kipufogó szeleppel, ami miatt a henger öblítése nem olyan hatékony mint a 16 szelepesnél, ahol hengerenként 2 szívó és 2 kipufogó szelep van. Ha mész vele az úton, annyit érzel belőle, hogy a 16 szelepes erősebb. pl.: egy átlag 1.4-es 8 szelepes motor 60-75 Le között vagy, míg egy 16 szelepes 90-100. ebből kifolyólag, mivel könnyebben viszi az autót a fogyasztása is alacsonyabb egy kicsit. Ami többe kerül rajta mint a 8 szelepesnél, az a vezérműszett cseréje, ami egy kicsivel drágább, a biztosítás és a teljesítményadó.
2011. febr. 14. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 T5- ***** válasza:
Igen, még annyit tennék hozzá, hogy a "V" az itt nem ventil, hanem VALVE.
2011. febr. 14. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Igazad van, de ez olasz autó és olaszul a szelep .. ventil. Automatikusan erre asszociáltam...
2011. febr. 14. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Speciel nekem is 8V autóm van tudtommal éppen hogy kevesebbet fogyaszt igaz nagyon minimálisan ugyan előnye szerintem éppen hogy az egyszerűsége miatt van nem csak a szíj a vezérlés olcsóbb ha hidrotőkét,szelepszárszimeringet vagy bár mi mást kell cserélni fele annyi alkatrész kell hozzá éppen ezért olcsóbb fentartani. hátránya valóban gyengébb 25le vel
2011. febr. 14. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:
Igazad van, a vezérlésen kívül még sok más alkatrész is olcsóbb, reven, hogy egyszerűbb maga a konstrukció. A fogyasztást csak a saját példámból kiindulva írtam, volt szerencsém mindkét féle motorhoz, és nekem valóban kevesebbet evett a 16 szelepes, de ez szerintem azért függ a vezetési stílustól is. nekem a 8 szelepes olyan gyenge volt, hogy én mindig nyomtam neki, hogy tudjak haladni a forgalommal rendesen, és autópáylán is elég sokat használtam. na ott már azér elég csúnyán evett a 16 szelepeshez képest. De ezért is írtam, hogy mindkettőnek megvan az előnye és a hátránya.
2011. febr. 15. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

teljesítmény

jó kis autó, megbízható kiválló motor, megy mint a rakéta

hát a nők nem vezetnek olyan gyorsan/sportosan, szóval neked elég a 8szelep (8V)

Sok Sikert

2011. febr. 15. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Szép vonalvezetés elég megbízható sztem olcsó is gyakorlatilag 2010-es!benzines de csak 1.4-es szóval sztem nem eszik sokat de a csomgtartója nagyon kicsi de ha nincs nagyra szükséged végülis!Az alkatrészek sem drágák!De a csomagtartóra figyelj mert ha mész nyaralni akkor baj lehet!
2011. febr. 15. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!