Jobb első keréknél meleg volt a kerék, majd nagyobb
tempónál elkezdett a kormány rázni. Nem volt oldalra
húzás. Égett szag majd mikor félre álltam enyhe izzás
a tárcsánál. Mi szorulhatott meg?
Figyelt kérdés
Csapszeg vagy ilyesmi? Kb mekkora költségre számítsak a szerelésnél? Típus: 88-as Toyota Starlet 1.0
2011. febr. 11. 16:30
1/9 anonim válasza:
Nekem is volt ilyen problémám, amikor felmelegszik a felni, az attól van mert befog a féked, olyan mintha menet közben picit nyomnád a féket és így folyamatosan fog! Fékbetéteket kell venni, le kell cserélni a fékolajat,meg lehet fékcsövet sem ártana cserélni!
2011. febr. 11. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
az még, hogy meleg a tárcsa még normális (mert fizika: súrlódási hőhatás). na de az hogy égett szagot is érzel az nem.
2011. febr. 11. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 T5- válasza:
Az is lehet, hogy az egyik csúszkád van megragadva, emiatt fog folyamatosan a fék, és ugye ezért ízzott fel. A rázás is erre utal.
2011. febr. 11. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 T5- válasza:
@16:50
Szerintem a ferodol égett szagát érezhette, ami ekkora hőhatásnál ugyebár természetesnek mondható.
2011. febr. 11. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Több okból lehet fék melegedés.
Szorul a fék dugattyú,vagy a csúszó agy a féktuskóban.
Itt egy tisztítás kell a féktuskóban és cserélni a tömítő gumikat.
Szorul a főfékhengerben a dugattyú(k) és nem jön vissza normál állapotra azaz hogy "kiengedjen" a fékfolyadék túlnyomása és kicsit fékezve marad az autód.
Az autószerelők nem szeretik felújítgani ezeket, ezért cserélni szokták vagy a féktuskót(-Kat) komplett,vagy a főfékhengert..esetleg mindkettőt.
Fékkel nem szórakoznak..javítgatnak...csere.
2011. febr. 11. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 A kérdező kommentje:
Egy ilyen komplett csere ennyi idős autónál és márkánál kb mennyibe kerül?
Az, hogy melegszik a tárcsa rendben van, de csak a jobb elsőnél meleg/forró a felni is a többinél nem.
Mivel csak a jobb elsővel van ilyen probléma, így tegyük fel ott szorulhat valami akkor miért nem húz abba az irányba? Sorry de nem vagyok egy autószerelő és semmi problémám nem volt még autóval.
Mindenesetre hétfőn sok minden kiderül.
2011. febr. 11. 19:15
7/9 anonim válasza:
Szerintem,a munkahenger külseje oxidálódott,és nem megy vissza.Meg kell csiszolni,és meg szűnik a gond.
2011. febr. 13. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 A kérdező kommentje:
Az utolsó komment a telitalálat. Pontosan ez volt a baj.
2011. febr. 14. 22:51
9/9 anonim válasza:
Az autószerelők igenis szoktak ilyesmit felújítgatni hiszen ez a dolgunk valamint egy komplett szürke öntvény fékmunkahenger alaphangon is 35 rugó, az alumínium pedig a csillagos ég. Ellenben egy teljes felújítás maximum fele ennyi. Általában a féktárcsa-fékbetét, bajuszrugó, csúszka és a gumihüvely az ami minden esetben cserés egy első fék felújításnál. Ritkán a dugattyú is és ez főként az alu munkahengereknél vagy az öreg járműveknél fordul elő.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!