Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan lehetnék versenyző?...

POciCi kérdése:

Hogyan lehetnék versenyző? (részletesebben lenn)

Figyelt kérdés

Rally,f1,moto GP,cross,stb.

Tehát van vmi suli v válogatás v nemtom

ezért is kérdeztem meg :D


2011. febr. 11. 12:15
 1/4 anonim ***** válasza:
2011. febr. 11. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
Az nem úgy működik, hogy te egyből bekerülsz a Moto GP-be vagy ne adj isten a forma-1-be. Rallinak is több ága van. Ilyen egyesületekbe fejlődsz és ha jónak látnak akkor egyre feljebb kerülsz.
2011. febr. 13. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Gondoltam h nemannyi az egész h sétálok az utcán és jön vki szembe majd megszólít: -hallod olyan szimpatikus vagy nemakarsz pilóta lenni? :D

Csak az érdekelne h hogyan kezdhetném el? :)

2011. febr. 13. 17:53
 4/4 anonim ***** válasza:

Szia! Csak fokozatosan lehet valamit is elérni az autóversenyzésben.

De senki nem fog felfigyelni rád, akármilyen tuti versenyző vagy, ezt felejtsd el :) Ez nem így megy. Komoly szinten ez kizárólag a pénzről szól. SOK pénzről, milliókról. Meg hogy mennyi szponzort tudsz szerezni, mennyire tudod menedzselni magad.


De térjünk vissza a valóságba :)

Célszerű szlalomversennyel kezdeni, az a legolcsóbb. Oda általában nem kell komoly autó kezdésnek, elég egy jó állapotú, nem rozsdaboglya utcai gép, többnyire nem kell bukócső sem az autóba. A nevezési díj sem vészes, bukósisak meg esetleg kesztyű kell. Ott meg lehet tanulni az autó kezelését, viselkedését, és kiderül, egyáltalán alkalmas vagy-e erre a sportra (én is ott kezdtem).

Ha jól megy a szlalom, akkor lehet lépni az amatőr rallye szintjére. Itt már vannak követelmények. Magasabb nevezési díj, komolyabb autó kell. Konkrét árat egy alap N-es Ladára tudok mondani, kikasznizva, megerősítve, bukócsővel, versenyülésekkel-övekkel kb.500 ezer. És akkor még a motorhoz nem nyúltál (tévhit, hogy mindenképpen tuning kell a versenyautóra, egy jó futómű +20-30LE teljesítménytöbblettel is felérhet, és olcsóbb, mint a motortuning, ráadásul a gyári motor tovább bírja). Plusz kell bukó-kesztyű-overál (nem követelmény a tűzálló). Kell valamilyen normális gumi az autóra, benzin a versenyre, az autót oda, majd haza kell valahogyan juttatni (mivel műszaki nem lesz rajta, ez becsövezve elég drága mulatság, mert gépkönyveztetni kell a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnél, akkor mehetsz csak vele közúton).

Kezdetnek ennyi.


Említették a "rally iskolát", az felejtős. Baromi sok pénzbe kerül, inkább lehúzás szaga van...


Ha van még kérdésed: mac911@freemail.hu

2011. nov. 1. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!