Suzuki Swift 1.3 (2002) hirtelen gyorsításkor erősen beremeg, ráz. Mitől lehet ez?
Figyelt kérdés
2-esben pl. 1600-2000 fordulatig olyan szinten beremeg, ráz az autó, hogy szabályosan látom a kormányon hogy jobbra-balra remeg, rezonál, látni a sebváltón is, illetve érzem a gázpedálon is. 2000-után, vagy 40-50 fölött semmi nincsen, kisimul. Minél lassabban gyorsítok, annál kevésbé érezni ezt, de azért még így is feltűnik, de ha odalépek rendesen, akkor nagyon durva a jelenség.
Kanyarodásnál semmi kopogást nem hallok, ha kitekerem teljesen a kormányt, akkor sem. Nem recseg, nem kopog.
Gumik újak, futómű lett állítva, illetve a felni ki lett súlyozva.
Mi lehet ez? Motor vagy váltótartó bak?, féltengely?
2011. febr. 7. 22:01
1/12 anonim válasza:
szerintem elsőre a gyújtásrendszert nézd meg az egyik gyertyakábel nem éget e el már.
2/12 anonim válasza:
Első körben motortartó bakra tippelnék, de érdemes átnézetni, mert látatlanban nehéz lesz megmondani.
3/12 anonim válasza:
A Swift szériahibéja a gyenge féltengely, de az kanyarokban ropog. Motortartó bak lesz a ludas, vagy, ha a motor rángat, akkor az AC.
4/12 anonim válasza:
1 ismerősömnek nagyon hasonló tünetei voltak és neki motortartó bak csere után megszűnt. Amúgy próbáld nyitott motorháztetővel közepes gáznál rádobálni a kuplungot úgy h valaki közben nézi a motort és látja h rendellenesen sokat mozog-e. Persze meg lehet rángatni kézzel vagy nagy pájzserrel is.
5/12 Noja82 válasza:
Szia! Nekem '96-os évjáratú ugyan a Swift-em, de kb. fél évvel ezelőtt én is ezzel a problémával küzdöttem. Nekem féltengelyt és hengerfejet cseréltek. Azóta semmi gond! Egyébként ismerős az érzés! Rémület volt bennem, azt hittem szét fog esni a kocsi, aztán amikor átlépett azon a határon, már semmi gond nem volt!
6/12 anonim válasza:
Attól hogy az anyagminősége a nullával egyenlő. Nem véletlen hogy olyan olcsó bele minden. Mondom ezt annak ellenére hogy nekem is van. Családi második autó kizárólag városi használatra. Magáért beszél: Hátsó lengés csillapító csere volt még csak rajta, potom 30 000 ft a kettő plusz munkadíj. Az egy éves Nissan Murano-m bal hátsó kerék fogni iszonyat kátyú késő este, a két lengés csillapító 150 000 plusz munkadíj. A motortartó bak okozhat remegést egyébként, de érdemes megnézetni. Amúgy nem rossz kis autó, mint mondtam második kocsinak városban megteszi. Nálunk is a feleségem szaladgál vele a városban a gyerekekkel, ha vinni kell őket valahova, én meg nem érek rá. Habár ez az újabbik swift, de szerintem a formáján meg a magasságán kívül nem sokat változott.
7/12 anonim válasza:
Hát, akkor azt hiszem ennyit a Suzuki megbízhatóságáról és motorjának elnyűhetetlenségéről.
8/12 anonim válasza:
Na azért ne írjuk le a megbízhatóságát, a motorjának elnyűhetetlenségét meg főleg ne keverjük ide, mert annak ehhez semmi köze. A Swift sem tökéletes, de 1000szer megbízhatóbb akármelyik francia vagy olasz autónál. De a mostani német autókra sem jellemző az a precizítás mint amivel 20-30 éve megalapozták a hírnevüket.
9/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek...Így legalább már vannak kiindulási pontok! Ha meglesz a hiba oka írni fogok, hátha másnak is lesz ilyen gondja!
2011. febr. 8. 13:12
10/12 anonim válasza:
Nekem is volt ,de a féltengellyel volt problémám
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!