Öntö kérdése:
Heló. Peugeot 306 1.4 1993 kiadás a motor hidegen rángat, melegen hirtelen gáz adáskor mintha a gyujtást levenném úgy megtorpan! Vajon az ecu lehet rossz?
Figyelt kérdés
2011. jún. 28. 20:01
1/6 anonim válasza:
Gyertya,gyertyakábel ? Ugyan ilyen 306-osunk van ugyanez az évjárat ugyanezzel a motorral.... Ez a hibajelenség már a mi jószágunkon is kijött. Ez a két dolog ki lett cserélve,és semmi probléma nincs vele. Esetleg egy alapos gyertyatisztítás is csodákra képes. Ha ezek után is probléma van,akkor az üzemanyag ellátást is érdemes átnézni. Remélem tudtam segíteni :).
2/6 A kérdező kommentje:
Köszi,ezen már túl vagyok! Az scut ha áramtalanítom akkor egy napig semmi bej,majd ismét előjönnek az említett hibák.
2011. júl. 1. 17:05
3/6 anonim válasza:
Gyújtótrafót is megnéztétek,esetleg még a fojtószelep tisztítás,vagy légtömeg mérő!Szerintem nem az ecu a rossz!
4/6 anonim válasza:
100%, h a lambda szonda. Cseréltesd ki. Asszem a 306-ban mindjárt kettő is van belőle. Ha nem akarsz annyit költeni rá akkor csak a katalizátor előttit cseréld le. Ha a hiba továbbra is fennál, akkor a katalizátor után lévőt cseréltesd ki.
5/6 anonim válasza:
Tapasztalatból: ha olyan a hiba, hogy valamelyik alkatrész cseréje után egy darabig a hiba nem jelentkezik, majd visszatér, akkor a légszennyezés mérő rendszerben van a hiba, ahogy írták, a lambdaszondák a legeslegvalószínűbbek.
Nekem injektor tisztítás, majd injektorok cseréje, majd benzinpumpa relé cseréje után 70-100km-ig mindig jó lett a kocsi, utána a hiba visszatért. MERT az ecu tanul, és a tanulás idejére letiltja a felesleges légszennyezés ellenőrző szenzorok jeleit. Amikor már betanult - főleg az injektorok időzítését - akkor visszakapcsolja a lambdaszonda jeleket is és a hiba újra jelentkezik. EZT a szerelők nyolcvan százaléka nem tudja... (egy mamatőr, aki már hengerfejtömítést is cserélt).
6/6 anonim válasza:
Bár a lambdaszondákat és az injektorokat és a benzinpumpa relét is kicseréltem, a durva rángatás, lefulladás a lambdaszondacsere után szűnt meg, a kocsi üzembiztos, DE 1500-1800 fordulatnál, különösen alacsony fokozatban és gyorsításnal meg torpan. Fordulat jeladó? Légtömeg mérő (szép tiszta volt) ? Tapasztalat? (17 éves P307, 1.4benz, 16sz, KFU motorkód)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!