Mi okozhatja ezt a reggeli hidegindításnál?
Figyelt kérdés
Karburátoros autóról lévén szó, kihúzom teljesen a szivatót, majd beindítom. Igen ám, de ha beindul, akkor 3-4 másodperc múlva az egyik henger leáll, elindulok vele, és persze rángat. Ha álló helyzetbe melegítem, akkor 1-2 perc mire az összes henger beindul. Ami azonban a legnagyobb probléma, hogy teljesen mindegy, hogy -20 vagy 30 fokban csinálom ezt, akkor is leáll az egyik henger. Mitől lehet ez?2011. febr. 5. 18:02
1/16 anonim válasza:
gyertya-gyertyakábel-elosztófedél elsőkörbe, de lehet az se ártana ha valaki 'beállítaná' rendesen...
2/16 anonim válasza:
vagy a karburátor szar, vagy dugulásod van :)
3/16 anonim válasza:
Miért nem viszed szervizbe? Ott meg is csinálják.
4/16 anonim válasza:
dugulás,ki kell mosni a karbit,és kipucolni,a szervizbe megfejnek mint a tehenet
5/16 anonim válasza:
Ha nem futja fenntartásra, javításra akkor nem kell kocsit sem venni. Előttem szólónak.
6/16 anonim válasza:
Előzőnek!Ő csak adott egy jótanácsot,hogy egyszerű dolog megjavítani...Te meg vidd a szervízbe a kocsidat,ha lapos a gumi!Ha már autóra telt,akkor a fenntartásra is biztosan gondolsz.
7/16 anonim válasza:
Ha lesz bármi gondom vele, odaviszem, ne aggódj. Szerinted mi mást tudnék kezdeni egy fél éves Lexus RX -el, ha baja lenne? Nem szerelő vagyok, arra vannak szakképzett emberek. Nem érdemes egy autóba turkálni, főleg ha nem is tudni mi a baja. Főleg ha csupa elektronika az egész szinte.
8/16 anonim válasza:
Gratulálok!Hatalmas tapsvihar övezze a Lexust!Csakhogy itt egy karburátoros autóról van szó!
9/16 anonim válasza:
Ez az 51%-os mindig beírja, hogy vidd szervízbe. Többet nem is ért hozzá, csak koptatja a billentyűzetet. Bezzeg, ha BMW-vel van gond, akkor nem mondja, hogy szervíz... á, nem.
Kérdező: Gyertyákat pucold ki, nézd meg a gyertyakábeleket, nem-e oxidálódtak le, nézd meg az elosztófedelet, ha repedt cseréld, ha oxidos, pucold ki, ha már levetted az elosztót, nézd meg a rotort is. Ha még mindig csinálja, próbáld meg az adott hengernél lecserélni a gyertyapipát(az előtétellenállás is csinálhat galibát), ha az sem segít, akkor más nem marad hátra, mint előre, meg kell nézni a porlasztót.
10/16 anonim válasza:
"Ez az 51%-os mindig beírja, hogy vidd szervízbe. Többet nem is ért hozzá, csak koptatja a billentyűzetet. Bezzeg, ha BMW-vel van gond, akkor nem mondja, hogy szervíz... á, nem." Bocs de akkor is azt mondanám hogy szerviz. Nem vagyok autószerelő, ezért bármilyen autót odavinnék. Ha BMW-m lenne, akkor is. Szerinted annak több a fenntartása mint az enyémnek? Nem valószínű. A Lexust is szervizbe vinném ha gond lenne vele, de még csak a kötelező szerviz látta. Szerintem 3 évet kibír egy ilyen gép, utána már úgyis jön a csere, mert akkor már ócskának számít. De igazad van, ha karburátoros autóm lenne....Akkor összekaparnám magam azt hiszem. Főleg ha a mostani után kellene ekkorát esnem. De nem valószínű.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!