Mit érdemes kérdezni egy autóról amit kinéztem a neten? Nagyjából minden le van írva, de felhívnám a tulajt.
Figyelt kérdés
2011. febr. 4. 09:53
21/27 anonim válasza:
Ezek a Skodák már egyáltalán nem hulladékok, több ismerősömnek is van, mind teljesen elégedett vele. Megbízhatóak, semmi bajuk nincs.
22/27 anonim válasza:
Kérdező! Inkább vásárolj egy jól felszerelt felső-közép kategóriás német autót 4-5-6 évesen mint egy fapados szűkös 0 presztizsűt 2-3 évesen. Hidd el nekem mivel néhány autó már megfordult a kezem alatt. (3-as golf, passat, 320d, E osztály) Ja és vigyél magaddal egy szerelőt. Sok balesetmentes km-t!
23/27 A kérdező kommentje:
Köszönöm, kedvesek vagytok! :)
Amiket belinkeltél, azokban nekem egy kicsit sok a km. A mostani kocsimat 135 ezerrel vettem és elég sokat kellett szervizelnei. Persze ez lehet hogy akkor sem lett volna másképp, ha 30 ezerrel veszem :)
erről mi a véleményetek?!
2011. febr. 7. 11:23
24/27 anonim válasza:
Bármit csak Fordot NE! Itt egy vw:
25/27 T5- válasza:
Csak nem mindegy milyen autóban (meg persze motorban) van az a 135 ezer km.
Nekünk van egy MK6-os faceliftes Fiestánk 2006-os de hullik szét az autó, mert egy szemét. Hidd el nem mániából meg nem közhelyből monjuk neked, hogy Fordot NE!!!, hanem jóindulatból. Pofás autók, mert tényleg jól néznek ki, csak éppen az összeszerelési minőség 1-es (nem 1st class :)), a motorjai pedig hulladékok főleg ezek az 1.25-1.6-ig.
26/27 anonim válasza:
Tapasztalaim és a totalcar.hu népítélet blogja alapján amit NEM szabad megvenni: Francia, Olasz autók + a Ford. Hidd el nekem mivel pár autó már megfordult a kezem alatt. Ja és lehetőleg kerüld a magyar piacot inkább ajánlom a www.mobile.de -t egy évig használhatod 'E'rendszámmal utána ráérsz befizetni a regadót. Nyugaton jobbak az utak, jobb az üzemanyag és normálisan szervízelik az autókat valamint nem azért adják el mert szét akar esni... Ha bármilyen infó kell akkor nyugodtan írj privátot és segítek. ( az előző autómat magamnak hoztam be és papíroztam le ) R.
27/27 anonim válasza:
A sok km-től nem kell félned. Egy rendszeresen karbantartott és nem agyonhajtott (ez itthon elég ritka) autónak 300-350.000km-t ki kell bírnia a motor megbontása nélkül. Ilyenkor általában jön egy nagygenerál (hengerfej jav, szelepszár szimm., futómű felújítás stb...). Az előző TDI passatomat 235.000km-el adtam el és a mai napig minden OK vele. Pöccre indul -10 fokban is. (Tartom a kapcsolatot a tulajjal)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!