Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki 1.3 GTI vagy 1.6 GTI?

Suzuki 1.3 GTI vagy 1.6 GTI?

Figyelt kérdés
2011. jan. 25. 14:44
 1/7 anonim ***** válasza:
A "régi" Swiftből 1.3-as GTi létezett, 16 szelepes motorral, G13BB-motorkóddal (ha jól emlékszem). Az 1.6-os motoruk egy egyszerű nyolcszelepes erőmű volt és nem tudom, párosítható-e a GTi hengerfejével.
2011. jan. 25. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
0%
Ennyi pénzből vehetnél jobb autót is.
2011. jan. 25. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Második!

Szerintem nem ezt kérdeztem!

2011. jan. 25. 15:54
 4/7 anonim ***** válasza:
0%
15:36 egyetértek! Amennyit elkérnek egy ilyenért,annyi pénzből autót lehet venni!
2011. jan. 25. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
11%
Én sem értem miért akarsz te is egy suzukis lenni, s beleolvadni a szürkeségbe. Szerintem is inkább autóban gondolkozz!
2011. jan. 25. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

A régi Swift 1.3 GTi egy elnyűhetetlen darab volt, az 1.6-os motorral szerelt változat ha jól emlékszem egyes sedanokban volt. A gyári 1.3 16V GTi motor magában jobban ment, mint az 1.6-os 8 szelepes társa. Megbízhatóságban, elnyűhetetlenségbe ugyanott vannak. Láttam GTi-t turbofeltöltővel szerelt motorral, az iszonyatosan ment. Mondjuk utólagos volt. az 1.3 GTi magában egy kis sárkány, nagyon tud menni. Kicsi, könnyű kasztni, erős motor. Ennyi volt a titka. Ha régi swiftet akarsz venni, és GTi-ben gondolkozol, nagyon nézd meg mit veszel. Ezek az autók egy-két kivételtől eltekintve gyakran hülyegyerekek száguldozós autója volt, gyilkolták, ahol tehették. Igaz, hogy elnyűhetetlen a motorja, de azért ez sem szereti a tiltáson hajtást, valamint a féltengelyek, mint suzukibetegség, fokozottan jellemzőek a keményebben hajtott példányokra. Az új Swift GTi-ről nem tudok nyilatkozni, új swiftem még nem volt. Viszont, ha a régi mellett döntesz, tényleg figyelj a közlekedésre, mert a régi swift oldal-ütközésvédelme egyenlő a nullával. Egyébként nem olyan vészes a biztonsága, ahogy egy-két vészmadár leírja. Persze, nem 5*-os NCAP töréstesztje van, de nem veszélyesebb, mint egy korabeli LADA, Golf, stb.

Remélem segítettem.

2011. jan. 25. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

A "régi" swift 1.6 mociját ,valójában csak az egy vezérműtengelyes, de 16 szelepes hengerfejjel szerelték. A 8 szelepest a Vitarákba tették be. Az 1.6 nak nagyon hosszú a lökete,nyomatékra hangolt,igy alacsony fordulaton is rendkivül dinamikusan lehet vele közlekedni. Az 1.3 gti ezzel szemben magas fordulaton szól nagyot (4000-7800 (chippel 8700))

Az 1.6 ra is rá lehet tenni a gti hengerfejet, az égéstér kis modositásával,és akkor már mehet rá a gti hengerenkénti befecskendezése. Ez olyan 110 lóerőt hozhat a konyhára.

Ami az új swift sportot illeti ,eléggé kevéske a 125 le a több mint egy tonnás kasznihoz, pörgetés nélkül alig halad.A váltó fokozatok sportosan rövidek,de autópályán nagyon elkelne egy 6. fokozat. A futóműve nagyon stabill, a legjobb amiben valaha ültem,élvezet vele kanyarodni.

2011. márc. 31. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!