Műszaki vizsgára vinném a mocimat, egy Jawa 350 Californiát. Mire kell jobban odafigyelnem?
Amikor én vittem, kivették a kezemből és a vizsgabiztos betolta a sorra. Átnézték a lámpákat, hogy szabványosak-e, körbenézték mennyire rozsdás, van-e olaj folyás. Kipróbálták a lámpákat, indexet, kürtöt, stb...
Rátették a fékpadra, és lepróbálták az első-hátsó féket.
Utána kitolták a másik oldalon, és mehettem fizetni!
Mindez a kispesti Kf-en.
Ez az első motorom és az első vizsgáztatásom is
Köszönöm a segítséget!!
A kilométeróra számlálója nem forog, de méri a sebességet rendesen. Sz számít ilyenkor vagy lecseréljem inkább?
Nagyon fontos a vizsgánál, hogy megfelelő állapotú gumi legyen a motoron (gumi profil és ne legyen kirepedezve, elöregedve).
Hátsó prizma mindenképpen legyen.
Fékek egyenletessen, hatásossan fogjanak.
Lengéscsillapítók állapotára is érdemes figyelmet fordítani.
Idős motort érdemes még alaposabban átnézni, mert a vizsgát lehet, hogy meg lehet úszni, de a te biztonságodat kockáztatod, ha valami nem tökéletes a motorodon!
Vagy vidd szakemberhez, vagy kérj segítséget és csináld te az instukciók alapján, de csak akkor, ha biztosan megtudod tökéletesen csinálni!
Motoron egyenlőre nincs zöld kártya.
Az órát nem nézik tüzetesen, csak meg legyen és működjön.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!