Henger fúrás után mi változik?
A hengerűrtartalom növelésével csökken a teljesítmény? :D Hol élsz te? :D
Természetesen a normális bejáratás után sokkal erőteljesebb lesz a motorod.Jobb gyorsulás,magasabb végsebesség,nagyobb teherbírás.A fogyasztás nem feltétlenül növekszik,de elképzelhető ez is.Ha növekszik is,akkor nem lesz jelentős a változás.
Talán még csökken is minimálisan.
A hengerűrtartalom növelésével csökken a teljesítmény? :D Hol élsz te? :D
Két lábbal a földön.Nagyobb hengerűrtartalom,ugyanannyi benzin.Szerinted erősebb lesz? Ha így van akkor én veszek egy 8,3-as Dodge,Vipert,és teszek rá egy suzuki swift injektort.Úgy biztos kijövök 6 lityóból 100-on,és meglesz a 600 ló is. Valamennyivel gyengébb lesz a a fúrt motor mint a gyári,ha nem nyúlnak az adagolt benzin mennyiséghez.Egyszerü fizika.Nem azt mondom hogy meg lesz halva,ez hülyeség,de olyan sem lesz mint a gyári pontosan.Pár százalék eltérésről beszéltem,nem arról hogy le fog fulladni az erőtlenségtől. Ha hüvelyes lenne a motor akkor minden marad a régi.
A fogyasztás nem feltétlenül növekszik,de elképzelhető ez is.Ha növekszik is,akkor nem lesz jelentős a változás.
Talán még csökken is minimálisan.
Na most nő, csökken,marad a régi,vagy ez mind egyszerre? :DDD
Lehet hogy elindul a vonat,vagy lehet hogy állni fog egy helyben,de az is lehet hogy tolatni fog :DDDD
Először is.A hengerűrtartalom növelés mellett belövik a karbit,injektort akármit.Magyarul "odaggyák nekije az anyagot".Karbi esetében kicserélik nagyobbra a fúvókákat.
Mivel nagyobb az erő,kisebb a munkavégzésre fordított erő.Magyarul "nem pörög oszt megy".Ezáltal akár csökkenhet is a fogyasztás.A fogyasztás csökkenés nem minden esetben valósítható meg.Ha azonban növekszik is,nem akkora mértékben,hogy észrevehető legyen.
A végsebesség természetesen nőhet.De szerintem Te olyan motort már nem ismersz,amiben nincs tiltás.Ugyanis a kérdező nem említette a motorja márkáját és típusát.másrészt nem kell a váltóba + fogaskerék.
Magyarul "magas fordulaton nem csak pörög,de megy is".Természetesen egy bizonyos mértékig.
Ha neked jól esik, vegyél nyugodtan akár egy kamiont is és tegyél rá Babetta karbit.Attól,hogy neked a sufnituning nem sikerült,mert nem értesz hozzá,még nem kéne itt az észt osztanod.Egy hozzáértő személy által készített fúrt motor lehet olyan jó,mint a gyári.
Nyugodtan lepontozhatsz,nem érdekel.A továbbiakban azonban nincs több hozzáfűzni valóm a témához.Köszönöm ezt a kis eszmecserét. :)
Persze, beadom a hengert,de ők megcsinálják nekem a karburátort és még versenygumikat is adnak hozzá.
Mivel az áttétel nem változik ugyanannyit pörög mondjuk 100-nál,tehát a fogyasztás sem csökken.
Ha tiltás nincs akkor pöröghet többet végáttételben.
Ha módosítják az üzemanyag menyiségét akkor természetesen jobban fog menni ehhez nem kell ész,de erről szó sem volt.
Mivel szerelő vagyok ezért megengedem magamnak hogy osszam itt az észt.
Te nyugodtan felhozhatod mit tud egy hozzáértő személy,de te attól nem leszel az.
Persze hogy meg lehet csinálni erősebbre és jobbra is mint a gyári,ez csak pénz kérdése
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!