Volkswagen Golf 6 vagy Toyota Corolla?
Toyota!!
A Toyota sokkal kevesebbet fogyaszt, és a világ legmegbízhatóbb autója!
Toyotával eddig több gond volt mint a VW val.... (pedálok, elektronika..). A VW strapabíró, massziv, és szerintem az egyik legjobb autómárka. Ha beleülsz, meglátod, mennyivel kifinomultabb, stilusosabb mint egy toyota.
Tényleg csak azt tudom ajánlani, hogy ülj bele mind2 be és meglátod a különbséget...
Toyota.
A gázpedál téma meg hülyeség. Aki nem tudja megállítani az autót, ha beragad a gázpedál, tényleg haljon meg.
Az én ajánlottam: KIA Cee'd!
Ha a kettő közül kéne azt mondanám, hogy talán Golf, de a Cee'd a Corollánál jobb, a Golfnál meg nem sokkal rosszabb, viszont sokkal olcsóbb! Nekem 5 éve már csak KIA-m van, már több, mint két éve hajtok egy 1.4-es Cee'd-et ami hibátlan. Pont, mint az a Rio ami előtte volt.
Toyota!
Nekem volt Celicám Corollám, De egyszer Renault 21-esem is, na az minden utcában otthagyott.
A toyotákba 60.000 ret raktam km-t,
160,000 ért vettem és felszereltsége sem volt gyenge, ahogy a 150 lóerője sem.
celica?
A ki aztmondja hogy egy 1.3 benzines kevesebbet eszik, hazudik.
Az 1.3-asok 3.000-ret pörögnek 100km/h-nál, míg ez 120-nál pörög ennyit.
(kevesebb pörgés kevesebb kajálás).
Csakhogy itt nagyobb a köbcenti 700 ccm-el.
Próbáltam felvinni a családot a Baranyai dombságon 1.3-mas colttal, hát megsínylette. A 2000 ccm könnbyen felrepíti ugyanezt.
Amikor a távolsági MAN buszok 31 álló és 50 ülő főre 300 lóerővel rendelkeznek, viszonyítani lehet, hogy a 147 lóerő 5 főre mennyire dinamikus. Eléggé.
210,000 km-nél vettem, 24 éves vagyok, akárcsak Ő.
Olajhűtővel felszerelve, gyárilag.
Tudtommal a nagy teljesítményű HotRod-okba szoktak tenni olajhűtőt.
A 240-et 6.000-res fordulaton ki lehet hozni belőle, de hát el lehet még pörgetni 7.500-7.700-ig, ha valaki meg kockáztatja.
Magyarán mindez baj lenne ha nem egy stabil szerkezetű autóval próbálkoznánk, de kasztnis révén tudom hogy hány merevítés van benne gyárilag. Ha valaki kíváncsi, nézzen csak be a műszerfal mögé,
nem könnyű a belátás, de ha belátsz láthatsz egy 10 cm átmérőjű masszív, A- oszloptól A oszlopig futó merevítést, ami elég komoly anyagvastagsággal bír. Mikor az úthiba dobál egy 900 kg os autót, abban elharapod a nyelved, a nődnek himbálódzik a melle, de ebben nem. Ez lassan mozog az 1260 kg-jával, nincs hirtelen dobódás.
Beleszerettem. Egy műszaki csoda 170.000 forintért, ami ha kell, 240km/h sebességre repít, amit még az újak nagy része sem tudhat kivitelezni.
Az elektromos AC azaz benzinpumpa leveszi a terhelést a főtengelyről, melyre a mechanikusat szokták szerelni, a gyári 4 tárcsafék megtesz a magáét, a fék is szédítően jó. Na de beszéljenek a képek.
toyota!
a lexus a rolls royce után a leg megbízhatóbb! (lexus= toyota luxusváltozata)
a vw nem tud motortcsinálni, nem tud elektronikátcsinálni, semmit nem tud!
több ismerősöm is vw tulaj!
mind2 passatos, az egyiket 5(!)-ször hagyta ott az út szélén! a másiknak a motorban eltört az egyik szelep! fúrni kellett a motort!!
a toyotának 2004-től a francia váltója potyogott 100ezer km alatt!
de gondolom 2004 elöttit akarsz.
de ha nem akarsz toyotát ott a HONDA!
honda civic, accord
és benzines! a honda és a lexus csinálja a legjobb benzines motort !
a japánok csinálják a legjobb hybrid hajtás. a németek most jöttek rá hogy kéne, egyből 30misis alapár pl bmw-nél :S
a németek semmit se tudnak!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!