Létezik olyan "átalakító", ami az elsőkerekes autók váltóján az egyik féltengely helyére megy és ilyen "T" alakú, hogy hátra is menne kihajtás és az első kerékhez is szintén, csak rövidebb féltengely kéne hozzá?
Érthető. Csak teljes hülyeség. Állandó összkerékhajtáshoz központi differenciálmű kell, kapcsolhatóhoz meg kapcsolószerkezet. Ez mondjuk lehetne kapcsolószerkezet, mert differenciálművet nem tudsz belegyömöszölni a féltengelybe.
Viszont tengelyhajtást nem ágaztathatsz le egy másik tengely differenciálműve mögül, mert az egyszerű, nyitott differenciálmű nem fogja szeretni, hogy két oldalt különböző nyomatékot vesz fel a hajtás (ahol a hátsó hajtás is benn van, értelemszerűen több nyomaték kell), onnantól kezdve a kisebb nyomatékot kapó kereket pörgetve ledifferál.
Már meg ne haragudj, de nagyon régen hallottam ekkora ökörséget autóépítés címszó alatt... Tanulmányozd egy kicsit az összkerékhajtási rendszereket, mert láthatóan fogalmad sincs róluk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!