Astra f elbirja a 200 LE toronymerevitövel? Mármint h nem fog széthulani a kocsi?
1. elsőkerék hajtással nem nyerő átvinni 200 lovat
2. nem csak toronymerevítő kell hanem még rengeteg erősítés (kb 200-250 ezer ft lenne az erősítés)
3.sportfékrenszert kell szerelni rá (kb 500 ezer forintnál kezdpdik a normális)
4. sportfelfüggesztés is kellene rá (ott is kb 500ezernél kezdődik a normális)
és ebbe az árba még nincs benne a motor
ha erős autót akarsz akkor inkább vegyél BMW E30/E36 M3-at, azok gyárilag 300 le körül vannak, és nem kell rajta semmit cserélni, és olcsóbban kijössz mint ha egy f astrában motort cserélnél + még azt a rengeteg átalakítást elvégeznéd.
A fenti link pontos követése alapján semmi sem lehetetlen barátom!
(60 és 100lóerős autókkal is tudnék neked olyat mutatni amitől kitépnéd a majrévasat a helyéről)
De nem szeretem az ilyeneket mint amilyen te vagy elöttem szóló!Meg ezt az egész jajdecsúnyna nevü oldalt is.
Mi a sz arért kell a másik embert kinevetni ?
Szerinted ezek a srácok miért cicomázzák a kocsijukat így?Meg miért ilyen kocsikat?Mert nincsen pénzük megvenni egy nagyágyút.Mert EZ a nagy magyar valóság.Az hogy sok gusztustalatul sikerül,oké,ez van,az ő kocsijuk nem a tied.De hogy ezen csámcsogni?!
Nekem van egy ismerősöm,akinek történetesen egy Aston Martinja van.Szerinted ő mit szólna a TE kocsidhoz,mit tudna róla mondani???????
A kérdezőnek meg az Astrával szerintem jó izlése van,egy szépen megcsinált GSI az gyönyörű.
Magasról lesz@rom milyen autója van a képzelt barátodnak.
Amíg nem neked kell kivágni a roncsokból az ilyen önjelölt Schumachereket addig nekem egyiket se védjed!
igen, nagyon jó dolognak tartom hogy POÉN szinten próbálják eltántorítani a fiatalokat az ilyesféle kontárkodásról. Ugyanis az aranyszabály itt halmozottan érvényes. Szarból NEM lehet VÁRAT építeni. De mint láthatod, rengetegen megpróbálják kisebb nagyobb sikerrel.
Több ellenpéldát is sorakoztathatnék ismerősi köreimből. Rengetegnek van nagy teljesítményű autója, motorja netán mindkettője. Érdekes módon egyiknek se jut sűrűn eszébe hogy a városban kiaknázza a kocsiban rejlő lehetőségeket. Még akkor sem, ha tudják hogy fel tudnák gyűrni az aszfaltot velük mindenféle gond nélkül.
Van ismerősöm aki rendszeresen jár az autójával vezetéstechnikai tréningre. Hogy miért? mert nem szeretne megdögleni az úton. Elmondása szerint még sose látott ilyen tuning Astrát Swiftet a kurzusokon amik a városban rendszerint 8 méterrel később fékeznek a zebra előtt mint ő.
Élettanilag, a sportkipufogó, és az igénytelen megoldások, erősebbnek éreztetik az autót. A szomorú valóság csupán az, hogy korábban tapossák mélyebbre a gázt és később próbálnak meg fékezni. Ennek az a végeredménye, hogy barátnőmhöz érkezik a kárbejelentő lap.
Nem volt meg egy féktáv és belecsúszott az előtte lévőbe, frontális karambol, gázolás, talán a legjobb mikor a két idióta törte rommá egymás Swiftjét mert az úton mindkettő autó felúszott a vízen és egymásba fordultak. Tehát elég széles a skála. Gazdasági totálkártól önrész alatti kárig minden van.
De akkor milyen autóm van nekem?
kettő van, egy borzalmas 60 lóerős Seat és egy 101(!!) lovas CDTi Astra H kombi. Sose jutott eszembe még hozzányúlni egyikhez se optikai szinten sem! így 5 és 10 évesen is PONT ugyan úgy néznek ki mintha most jöttek volna ki a gyárból. Pedig az egyikben 200ezer fölött jár a mutató a másikban pedig 130ezernél áll épp. Valami gebasz van akkor megy bele a gyári alkatrész. Hogy miért? Mert nem tudnám elviselni ha eladnám bármelyiket is, hogy megölje az új gazdáját az ÉN skótságom, nemtörődömségem miatt!
De olvasd el a kérdést nyugodtan.
200 lóerős F Astra toronymerevítővel? Felfogtad? 0-100 7 másodperc környéke. egyenesben, waxolt linóleumon. Viszont 160ról már nem áll meg ha pl előtt te csak 80nal mész....
Így is támogatod az ilyeneket? Engednéd a lányodnak, hogy egy ilyen autóba szálljon? Hogy majd Józsi hazahoz a diszkóból? Vagy inkább Te mennél érte el, szégyen szemre éjjel 4 óra körül?
Félreértés ne essék, kivételek vannak és lesznek is ahogy a nekik kijáró tisztelet is megvan. De amíg a kivétel az igényesen átalakított 6-8 dugattyús fékkel rendelkező szépérzékileg eltalált autó addig nincs miről vitatkozni.
Utolsónak nagyon igaza van.
Teljesen 1 véleményen vagyok vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!