Tényleg a MultiJet motorok a legdurvábbak?
"többlövetű" alatt gondolom az előbefecskendezést érted de ezek sem működnek más elven mint a többi motor. Az való igaz erősebbek mint az átlag commonrail motorok de ezt a magas nyomású befecskendezési rendszerel a turbóval érik el a magasabb kompreszióval erősebb a motor . Az lehet hogy mindenhol agyon dicsérik őket való igaz nagy erőt hoz ki a kismotorból én személyszerint hosszútávon nem tartom jó ötletnek egy ilyen motort pusztán a nagy terhelés miatt sem lessz egy örök életű darab na meg a common rail rendszerek nagyon érzékenyek az üzemanyagban lévő szenyeződésre magas a meghibásodás esélye.
Azt hogy más szerel e kisköbcentis commonrail motorokba előbefecskendezést nem hiszem de nem biztos
Igen, a common-rail rendszerű dízelek is több befecskendezéssel dolgoznak már jó ideje.
Egyébként valóban nagyon fejlett, technikailag magas színvonalú a Multijet, de azért érdekes lenne a "legdurvább" motornak kinevezni. Sokféleképpen lehet rangsorolni a benzinmotorokat, a Multijet az egyik ilyenben szerepel igen jól.
TDI régi, a PDTDI jobb, de ha a PD elem meghal benne, akkor az több százezer forint.
KÉRDÉSRE: Nagyon jó a MultiJet, elődje a JTD, utódja a MultiJet II.
Más autókban is ez a motor van, csak más néven. Például: OPEL - CTDI
SUZUKI - DDIS
JEEP - CRD
stb...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!