Miért nem gyártanak kisebb sebességű kocsikat, hogy elkerüljék a baleseteket?
"Mindenki mehetne többet is... Kérdezem én 160km/h-s barátom... Mi történik akkor, ha te 160km/h-s sebességgel haladsz egy főúton, szemből sűrű a forgalom, és kb 150 méterre előtted, kihajt eléd egy autó, mert gy gondolja, hogy 90 a megengedett, és bőven fel tud gyorsulni 90-ig mire te utolérnéd. "
elárulnád nekem, hogy hol alkalmas az a sofőr a közlekedésre, aki nem tudja felmérni, hogy a tőle 150m-re levő autó épp 160-170+ sebességgel közelít felé? ha mégis kihajt elé...hát megérdemli. én az ilyet büntetném. kit érdekel, hogy a másik szabálytalan (mellesleg a sebesség limitek rohadtul elavultak), ha 1x világosan látszik, hogy száguld, és nem férek be elé? inkább megvárom, főleg ha csak 90-el tervezek haladni.
a sok (országúton) 70-80-al szuttyogó mazsoláról nem is beszélve. meg a 80 éves tatákról, akik a jószomszédi viszony miatt kapnak jogsi-meghosszabbítást, holott régesrég be kellene vonni tőlük...
„elárulnád nekem, hogy hol alkalmas az a sofőr a közlekedésre, aki nem tudja felmérni, hogy a tőle 150m-re levő autó épp 160-170+ sebességgel közelít felé?”
És az a vicc hogy még havas úton is meg lehet állni (téli gumival) 200 méteren 160-ról.
"És az a vicc hogy még havas úton is meg lehet állni (téli gumival) 200 méteren 160-ról."
Próbáld ki, nem csak a gumigyártók statisztikáját kell nézni.
Ilyenkor elgondolkodom rajta, hogy vajon, mikor ezt a hozzászólást írtad, elgondolkodtál-e azon, hogy havas úton általában szél is fúj... Ha a szél fúj, valószínűleg dolgoznak oldalerők is... Ha dolgoznak oldalerők is, akkor hova kerül az autód, mikor 160-ról fékezel állóra?! Árokba?! Esetleg a szembejövő motorházába?! Havon 160-al... Igen felelősségteljes gondolkodás.
02:13-as vagyok.
Havon en sem szaguldoznek 160-al, sot, 100-al se, ha olyan.
Viszont azt tartom, hogy vannak olyan szakaszok orszaguton, ahol a 90-en nagyon-nagyon szigoru korlatozas, es siman, biztonsagosan lehet haladni 150-el is akar, ha nincs nagy forgalom. Autopalyan pedig egyenesen rohej a 130-as limit, nem csoda hogy nem is nagyon tartja be senki...
„Elszomorító, hogy magyarországon vannak ilyen "felelősségteljes" vezetők is, akik havon is bátran száguldoznak...”
Nincs min elszomorodni, mivel nem azt írtam hogy havas úton 160-nal repesztek (még száraz úton autópályán sem!), hanem leírtam hogy mekkora távon állna meg az autó. Nem gyakorlati tapasztalat, elméleti számítás, ugyanis még havas úton is elérhető 0,5 G-s lassulás (ez viszont mérési eredmény). Száraz úton meg kétszer ekkora.
Az oldalszél meg általában nem szokta letolni az útról az autót, az ABS meg azért van hogy lehessen irányítani az autót vészfékezés esetén is.
Azt hiszem érthető ami le lett írva, nem lehet belemagyarázni semmit.
Miért bántsátok aki 170-et megy?
Én is megyek 200-250-et ha jók a viszonyok,adottságok
(Bmw m3 e46)
„Miért bántsátok aki 170-et megy?”
Bántjátok.
Egyébként azért mert senkinek sem hiányzik egy baleset 170-nel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!