Miért nem gyártanak kisebb sebességű kocsikat, hogy
elkerüljék a baleseteket?
a katalógusosnak üzenem, hogy az autógyárak sehol nem szokták ezzel reklámozni a kocsikat, hogy mennyi a végsebességük... a családi kocsikat meg főleg nem
2010. nov. 19. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
„Miért nem gyártanak kisebb sebességű kocsikat, hogy elkerüljék a baleseteket?”
Mert elég ritka eset hogy valakit azért ér baleset, mert végsebességen beleszállt valamibe.
Nem akarok megsérteni senkit, de óvodás szintű kérdés.
2010. nov. 19. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
13/31 A kérdező kommentje:
Micsoda Rallypilóták vannak itt! Feltételezem a 80% 20 év körüli és nincs se családja senkije!
Ember! Gondolj csak bele ha lesznek gyerekeid mondjuk lesz 18 éves jogsija lesz és kéri tőled a kocsit, Te odaadod, hajnal 3kor csörög a rendőrség hogy belement egy paraszt 160-al!
Lehet vagány vagy a csajok előtt hogy Te itt menőzöl hogy 160-200-al mész, de ha okozol egy balesetet és pont csak te maradsz életben egész életedben élned kell azzal a tudattal hogy megöltél X embert!
Kérdezem Én: Megéri?
2010. nov. 20. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
Le leszel te is szavazva, nem csak én. Lehet beszélni az ilyen tapasztalt rally pilótáknak...
2010. nov. 20. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
16/31 A kérdező kommentje:
Megjegyzem: A főúton ismerősöm menk 40-el, és oldalról nekimentek 60-al, a kocsi totálkár, sőt be is perelték, mert berepült a ház kertjébe. Se túl lassú nem volt se túl gyors, csak szerencsétlen...
2010. nov. 20. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
Az a ritkább, hogy abból lesz baleset, hogy valaki betartja a szabályokat. Tudod, ha mindenki betartaná a szabályokat nem lennének balesetek sem. Egyesek felsőbbrendűnek érzik magukat a közlekedésben, mert erős autójuk van, és onnantól azt hiszik, nekik mindent szabad. Lásd: "Én 160-nál veszem el a gázt" kommentet. Vannak ennél cifrább esetek is. Általában az ilyen sofőrök még a 90-es tempónál sem képesek megfogni az autót, ha valami váratlan történik. Attól, hogy valakinek X éve van jogosítványa, meg van 150 lóerős autója, még nem biztos hogy vezetni is tud, még ha azt is képzeli magáról. Az ilyen emberek kimehetnének a tréningpályára megmutatni, hogyan is tudnak vezetni akár csak 60-al vizes úton, váratlan helyzetben. Sokan meglepődnének, hogy milyen kevesen képesek megfogni az autót ha csak egy kereke is megcsúszik. Nem kell itt a fals duma, meg a mellkas veregetés, ambiciózus fiatal jogosítvánnyal rendelkezőktől, hogy ők biza 160 felett is képesek menni, meg kresz megújítást kezdeményezni, mikor nem is biztos, hogy a jelenlegi sebességeknél képesek váratlan helyzetben megfelelően reagálni.
2010. nov. 20. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
Persze, nem a végsebességükkel reklámozzák a családi autókat. Viszont ma már "égő" olyan autót venni, ami nem megy legalább 160-nal. Még akkor is, ha ötszemélyes, puttonyos családi ötajtósról van szó.
2010. nov. 20. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
Az itt veszekedőknek mondom. Egy-két kivétellel soha nem a gyorshajtás okozza a balesetet hanem a kötelező elsőbbség meg nem adása, illetve az útviszonyok figyelmen kívül hagyása. Mehet valaki hússzal ha nem adja meg az elsőbbséget és belemennek 50-nel. Az, hogy az emberek lassabban menjenek az csökkentené a balesetek előfordulását, de nem szüntetné meg. Hogy valóban kevesebb baleset legyen azt Svájcban úgy oldották meg, hogy lakott területen belül 30 km/h. Egy kisebb városban ez nem jelentene problémát na de Budapesten? Plusz nem tudom, hogy a kérdés feltevője mennyire ülne türelmesen végig egy Pécs-Miskolc utat. Vagy egy Los Angeles-Miamit.
( Tudom nem vagyunk Usaban blablabla... ) Summa summarum nem az autók ölnek, hanem a sofőrök.
2010. nov. 20. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: