Mi lehet a baja a sokat fogyasztó passatnak?
Azért mert nincs hibakód nem jelenti azt,hogy az autó rendben van. A dieselhez képes ez az üa fogyasztás qva soknak hangzik. max 6-7 literrel be kellene érnie és nem 12 lityivel. Ezzel csak az-az egy bibi van,ha már az aranykezű szerelőnk sem tud mit kezdeni vele,rákényszerülünk a szakszervízre,ami rohadtul nem mondható olcsónak.
Sőt ott is csak találgatnának ha nincsen hibakód!!!!Cseréljük ki ezt is,azt is hátha "az" a baja.És végül minden marad a régi,csak a pénztárcánk nem.
Igen, ez a baj, hogy mindenki általánosít a márkaszervizekkel kapcsolatban. Pedig, ha jobban belegondolsz ők értenek a legjobban az autódhoz. Ha elviszed a saját szerelődhöz, biztosan azt fogja mondani munkája után, hogy ez, ha márkaszervizbe vitted volna, akkor...Te meg el is hiszed neki. Pedig a "nem tudom mi a baja, ki kell cserélni, aztán majd meglátjuk" inkább jellemző a nem szakszervizekre. Szakszervizben is előfordul ilyen, viszont ott ált. van raktáron, berakják, kipróbálják, ha nem az volt a baj kiveszik. A "hétvégi" szerelő pedig kifizetteti veled.
Az, hogy nincs hibakód az autóban, nem jelent semmit. Nem biztos, hogy tudja az elektronika, hogy valahol baj van. Ezért le kell ellenőrizni az összes jeladót, hogy milyen értéket mutat/küld, mivel, azt nem tudja megállapítani, hogy jó vagy rossz jelet küld valami.
Lehet hogy ha volt vezérműszíj cseréd, akkor rosszul rakták össze. Egy fél fog eltérés már nagyban változtat az előtöltésen, ilyenkor is tud többet enni. Lehet, hogy rossz jelet küld a hőfokjeladód. Üzem meleg motornál is pl. 5 fokot mutat. Ettől is lehet többletfogyasztás. Vagy nézd meg a gázolajszűrő házát, hogy nem folyik-e a gázolaj stb. Vidd el egy normális szakszervizbe. Ha nem ismersz ilyet, akkor kérdezz.
Azért azt az egyet nem kellene elfelejteni,hogy a szakszervízben dolgozó autószerelők 99%-a öreg rókáknak számítanak és ők is trabanton és zsigulin kezdték,csak a műszerezettséget adta meg nekik a márkaszervíz. A tudás tapasztalat és rutin,semmi több amit a coputer sem tud kiírni. Úgy gondolom a Pistabácsi aki a mai napig a lakóháza mellett felhúzott hűhelyben dolgozik immáron 40 éve az sem hülye ember,csak anyagilag nem volt versenyképes azokkal a szakszervizekkel akiket a külföldi márka támogatott itthon.
Ja,míg a "Pistabácsi" leengedi mind a 4-5 liter használt olajat a motorból,addig ez egy szervíznél csak a felét jelentheti,mert hát ugye "spórolnunk kell" címszó elég sok szervízről visszacsengett!!!
Köszönöm szépen a válaszokat igazából voltam benn a porshe győr-ben ott semmit nem tudtak vele kezdeni
A többi autószerelő amit cserélt Pd-elemek, váltóolaj szűrők, vízhőfok mérő, fékbetétek 300+os szervíz volt
Igazából én is hallotam hogy automata többet eszik de 130-al autópályán tempomattal 10 liter?:O városba nyegyed gáz 12l?:O országút 90 tempomat 10 liter?:O
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!