Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel insignia 2.0cdti mennyire...

Opel insignia 2.0cdti mennyire megbízható autó?

Figyelt kérdés
tegnap 17:32
 1/6 anonim ***** válasza:

Első vagy második generáció?


Az első nem a legszarabb választás, de nem is éppen a legjobb. Insignia küzd némi elektronikai problémával (például óracsoport klasszikus hibája). A 2.0 CDTI a korábbi Fiat 1.9 Multijet továbbfejlesztett változata, az 1.9-hez képest sokkal jobb, de csak annyira megbízható, mint bármelyik hasonló korabeli dízel: nem igazán. A biturbósokat mindenképpen kerüld, a simákból is a 160 lóerőst szerintem jobb hanyagolni, 110 és 130 lóerősekben gondolkodj, ha ilyet akarsz. Mivel ugyanaz a motor, ezért a különbség elektronikusan vezérelt. Minél jobban ki van hegyezve egy motor és minél erősebb, annál könnyebben tönkremegy, szóval érdemes a gyengébbik verziókra hajtani, ha a megbízhatóság a cél.


A második generációt nem kifejezetten ismerem, de motor tekintetében a gyengébbik verzió ugyanaz a Fiat Multijet, mint az első generációsban, szóval ugyanaz igaz rá, az erősebbik a GM saját motorja, az egy kalap szar.

tegnap 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
A legolcsóbb darabok mind 2.0 cdti-k, ez nem véletlen. Könnyen pénznyelővé alakul, milliós számlával.
tegnap 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

"A 2.0 CDTI a korábbi Fiat 1.9 Multijet továbbfejlesztett változata, az 1.9-hez képest sokkal jobb, de csak annyira megbízható, mint bármelyik hasonló korabeli dízel: nem igazán."


Az 1.9 egy elpusztíthatatlan Isten császár motor volt. A 2.0 egy betegágy. Évekig Opel szervízben dolgoztam. Ilyent soha nem vennék.

tegnap 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Na hát az "elpusztíthatatlan" az pont a lehető legrosszabb jelző rá. Ugyanúgy vagyok vele, mint az 1.6 HDI-vel: mocsok jó motor, amikor lejön a szalagról és ha valaki a végletekig elmegy a gondoskodás és karbantartás terén, akkor az is marad. De a magyar nem ilyen. 100-ból talán 1 ilyen csak. Elhanyagolva viszont nagyon sérülékenyek és rögtön szétszarják magukat, közel sem annyira strapabírók, mint pl. a régi 1.7, vagy egyes jobban sikerült TDI-k. És mivel 100-ból 99 nem foglalkozik vele kellő mértékben, ezért szinten lehetetlen ma már találni belőlük jót. Csak a lelakott szar hulladékok vannak.
tegnap 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
tegnap 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

"Elhanyagolva viszont nagyon sérülékenyek és rögtön szétszarják magukat."

Ez minden CR-re igaz. Az 1.9CDTi gond nélkül megy, ha megkapja a törődést. Soha nem cseréltem ilyen motort.

A 2.0 viszont egy trágya sokat kellett csinálnom. Az alapja az 1.9 csak opelék elbazirgálták a jó konstrukciót.


Amit nepper mond az igaz, de nem teljes, nem csak forgácsolja a forgattyús tengelyt, hanem random törik is (szerintem ezek a visszahívottak). Meg úgy összeségében nem egy jó kocsi. A másik trágya diesel az 1.6 CDTi az egy eredeti Opel motor hát akkora kulát gyártani 😁 egy Isten csapása.

Törik a vezérműlánc vezető, pont az olajpumpa láncába hullik és eltépi. És ügyesen a váltó felöli végére tervezték a vadbarmok. Egy élmény szerelni. 😉

Láncot tépni az 1.3 CDTi is szeret, de az inkább Corsa/Astra kategória.

ma 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!