Adagolós dízelek (vp44) rosszak? Ha adagolós, akkor inkább ne is vegyem meg?
Mégis úgy hallom kevés rá a hozzáértő normális ember aki szépen le illetve fel is tudja tenni, be is állítja rendesen, pl. előbefecskendezési szög meg stb..
A másik meg, hogy a bontott adagolók is kitudja meddig mennek el, illetve ha felújítani akarod akkor meg szintén kevés az ember aki ilyennel foglalkozik…ha van is akkor meg horror áron csinálja… 500-600 ezer meg ilyenek, vicc..





Ahhoz értenek aki tanulta a dizel szerelést.
Egyszerűbb és könnyebb javítani mint a nagynyomású rendszert.
Gondolj bele régebben minden autó adaagolós volt , még a teherautók is és kellett hozzá szakember.










Elég sűrűn behalt az elektronikája.
Merthogy ez félig elektromos adagoló.
LEgutóbb amikor csináltattam, csak a leszerelt elektronikáját kellett postán elküldeni, 20 ezer ft+posta volt a javítása.
Na nem is ment sokáig....
Van, aki lecseréli teljesen mechanikus adagolóra, ha lehet.
Pl 2.0-ás dízel láncos opelon nem nagyon.
A régi, sima mechanikus adagolósok voltak az örökéletűek, porlasztó elment 500 ezret is, adagolója kb végtelenségig, max tömítés bajok voltak csak.
"ez most komoly?"
A legutolsó dízelek már a vödör hulladékkal egyenértékűek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!