Dizel autoban normalis, hogy sokkal jobban lefaradok nap vegere?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#6: Mennyi km van benne? Baja nem lehet?
Mert akkor én megkockáztatnám, hogy valami bajod, ami miatt extrém érzékeny vagy erre
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Elkepzelheto, hogy a magasabb vibraciotol, zajtol, razkodastol?"
Igen. De ez nem feltétlenül a hajtóanyagtól van. Céges autókban nap végére, ha egész nap vezetek nekem is megfájdul a fejem, elfáradok. De ez nem a hatóanyag függvénye. A 2000-es években hajtottam szívó benzines H Astrákat. A nap végére már nagyon kiszálltam volna belőlük, pedig csak kb. 600 km-t vezettem. De alap szövet ülés nem volt a legkényelmesebb. Pályán az 1.4-es motor vonyított végig 4000-es fordulattal és hát a hangszigetelés sem volt tökéletes. Ugyanez volt a helyzet a céges furgonokkal. Ott röngött, dübörgött végig az egész raktér. Még kényelmetlenebb volt, a lábamat nem lehetett kinyújtani a kialakítás miatt. 600 km után összetörve szálltam ki belőle.
A mostani saját autóm is dízel. Napi 1000 km fölött is megteszek vele. De egy egy biturbós motor, "extra hangszigetelés csomagot" is kértem bele + komfortüléseket megrendeléskor, pont azért mert tudtam hoyg sokat fogok ülni benne. Cégek ugyebár ilyenre nem szívesen költenek, megveszik a fapad alap felszereltséget. Nos, 130-nál 2200-as fordulaton duruzsol a motor. Nagyon kell rá figyelnem, hogy valamit halljak belőle. Inkább a valamennyire beszivárgó gördülési zaj sustorog valamennyire. Relatív csendesen suhanni, sokkal pihentetőbb. Az ülés is húszféleképpen állítható, külön a gerinctámasz, combtámasz, ha kell fűt, ha kell szellőztet. Ezerszer pihentetőbb így utazni, mint valami hokedlin majompózban, végig dübörgés, döngés, vonyító gépzaj közeledte órákon keresztül.
Pedig dízel ez is! Nem elektromos. De teljesen más. Inkább azt mondom, hoyg felszereltség, zajszigetelés, ergonómia, komfort kérdése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!