Nemrèg vásároltam egy Skoda fabiát szerintetek mi lehet a gond?
Figyelt kérdés
Sziasztok. Nemrég vásároltam egy Skoda fabiát, 2005-ös, 1.2 htp. Fojtószelep takarítást kellett csinálnom rajta, mannol termékkel végeztem, leírtak szerint. Indítás után volt egy pici pukkanás, azóta nincs alapjáratom, vagy ha van is furcsán jàr illetve 800 - 1000 ezen a 2 értéken ugrál, ha mondjuk valahogy sikerül el indulnom menet közben rángat. Szerintetek lehet valami komolyabb baja?tegnap 20:52
1/7 anonim válasza:
Hogy fillérkefélő vagy. Te szereled, gondolom vásárlás előtt nem volt átvizsgálás, sem utána nagy szervíz, ugye?
3/7 anonim válasza:
Ha előtte normálisan működött, vagy legalábbis hellyel-közzel normálisan akkor esélyes, hogy ezt a derék alkatrészt a tisztítás során sikerült elrontanod.
4/7 anonim válasza:
Így van, valószínűleg a tisztítás során tönkretetted a fojtószeleper vagy valamit rosszul raktál össze.
5/7 anonim válasza:
Fojtószelepet illene rátanítani takarítás után,diagnosztikával.A Hondámon van egy módszer amivel rá lehet tanítani,asszem 1-2 percig kell 3000-es fordulaton tartani üresben.Az okosabbak megmondják hogy van-e ilyen lehetőség VW/Skoda autóknál.
6/7 anonim válasza:
Első körben azt kéne megnézni, hogy visszadugtál-e minden csövet, mert a Octaviámnál ugyanígy ugrált az alapjárat, mikor a fojtószelep után nem dugtam vissza egy kis vákumcsövet, ezen felül meg igen kell legalább egy resetet nyomni a vezérlésnek valamilyen diagnosztikai műszerrel
7/7 krwkco válasza:
"Fojtószelep takarítást kellett csinálnom rajta, mannol termékkel végeztem, leírtak szerint."
Valami spray-vel befújtad?
Én hasonló dolgot csináltam nem olyan régen. Eltűnt az alapjáratom, ezért csavarlazítót fújtam az alapjárati motorba. Ettől hibalámpával indult az autó, de azután rendbe jött. Viszont az én Fiestámban TMAP méri a levegőmennyiséget, ami sok mindent kibír. (És azt nem is fújtam be.)
Viszont, ha a Skodában izzószálas MAF (Mass Air Flow) szenzor van, az sokkal érzékenyebb. És egyes gyártmányokra a gyártók azt írják, hogy a pillangószelep bevonatát nem szabad letörölni.
Szerintem használd az autót így ahogy van. Hátha megtanulja az új helyzetet és rendbe jön. Ha eddig nem ment 15-20 kilométert a kezelés óta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!