Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 14, 15 misiből ti mit vennétek...

14, 15 misiből ti mit vennétek? Milyen autót?

Figyelt kérdés
Ez rengeteg pénz még biztosan nagyon sokszor meggondolom hogy ki e adjak ennyit egy autóért.. de nagy a kísértés. Sokszor gyönyörködöm bennük az utcán hogy áá az milyen szép ebben a színben.. Ti mit vennétek? Új autót? Mondjuk az új vw tiguant? Dízel motor nem jön ki ennyi pénzből max a 150 lovas benzines. Vagy ott a nagy kísértés.. használtan 4 éveset, max 35 000km - ig már vannak szép számban.. pl. Bmw x3 , 6 hengeres is! Dízel.. nyomatékos.. gyönyörű Bmw dizajn.. vagy volvo xc60? Dízel ami rendes nyomatékkal tarsul. Vagy vw Touareg? Szintén 6 henger dízel..? A mazda cx60 az nincs ennyiért a 6 hengeres dízel sajnos.. családi autónak keresem, amivel meglehet jelenni és odébb is lehet állni.. 6 henger ugye az már jóval többet ad mint a 4.. ilyen hyundaid kia sportage tucson nem vonz, valahogy nem fordulok meg utánuk az utcán..ettől még tudom jó autók, de nincs benne az meg hogy hú de kéne..jó ötlet 4 éves autót venni, ilyen kevés km-? Mi baj lehet? Tudom ez rengeteg pénz használt autóért.. de máskülönben sose lehet ilyen kategorias új autóm..

#Bmw x3, volvo xc60, mazda cx 60, vw Touareg, vagy valami újan,
jan. 20. 08:33
1 2 3
 11/28 dirtboy ***** válasza:
62%

Meglep hogy van 2 gyereked őszintén szólva az írásaid alapján kb 20-24évesnek gondoltalak.Nekem az jön le hogy villogni és bizonygatni szeretnél az autóval hiszen zavar hogy vannak jó autók amikről tudod hogy jók de nem fordulnak utána random idegen emberek.

Nem árt ha megjegyzed azt hogy mindenki a saját szintjén nyomorog. Ez azt jelenti hogy bármid van azt hamar megszokod és a kezdeti lilaköd a boldogság,elégedetség pikk pakk véget ér majd. Ilyen eseteknél mint ez is ahol nincs egy fix szerelem jármű hanem másmondja meg mi legyen még hamarabb eljön majd. És akkor ott fog állni a 15 milliód egy autóba amit igazából akkor már nem tartasz majd többre mint más az olcsóbb kocsiját.

Szóval tanácsom az hogy gondolod meg hogy biztosan akarsz e 15 milliót autóba fektetni vagy esetleg beéred egy fele annyiba kerülővel és a maradék pénzt esetleg olyan helyre fekteted be amivel pénzt kereshetsz és nem veszíted az értékét.

bocs hogy offoltam a kérdésed ezzel de talán hasznosabb mint beírni vadidegenként egy autómárkát és típust.

jan. 20. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/28 anonim ***** válasza:
53%

Én egy új Mazda 3-ast vennék. Mostani legújabb motorjuk egy 2.5 literes szívóbenzin 140 lóerővel. A nyálam kicsordul, hallod. Imádom. A 2 literes motorjaik is nagyon jók, de így 2025-ben 2.5 literes szívóbenzin? 😱 Egy álom. Örök élet, rendkívül jó karakterisztika, nagyon baráti fogyasztás. Gondolkodás nélkül azt venném, sedanban amúgy. Mert az gyönyörű szép forma.


Nyilván ez csak az én véleményem, dehát erről szól a kérdés. :D

jan. 20. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/28 anonim ***** válasza:
63%
2.5 literből 140le? Hát nem tudom. Számomra az nagyon karcsú. Ekkora teljesítményt a 80-as években 1.6-ból kihoztak már mások. És gondolom a kasztni is közelebb van a másfél tonnához, mint az egyhez.
jan. 20. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/28 anonim ***** válasza:

Mazda jó volt motorikusan mindig szinte de még mindig gyenge a rozsda védelme (galvanizálás) most se az igazi.


Nyilván már nem fog pár év után rohadna de 10 év környékén megindul várhatóan míg mondjuk egy újabb Audi A4 20 év után kezd megindulni.

jan. 20. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/28 retektorta ***** válasza:
69%
Mennyi pénzed van? Már úgy értem, összesen. Ha nincs legalább nyolcszor ennyid, akkor istenverte idióta vagy, ha ennyit autóra költesz. Egyébként én Hyundai I30N DCT-t vagy Alfa Giulia 280LE-t vennék, és még maradna is egy kevés pénzem.
jan. 20. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/28 anonim ***** válasza:

Pár éve a Mazda 3 nekem is tetszett, főleg szedánban. Az 5 ajtósnak számomra valahogy olyan fura a C oszlopa meg a hátulja. De amiért nem venném már, az egyrészt a rozsda. Másrészt félnék ettől a kompressziógyújtásos benzinmotortól. Tudom, hogy nagyon jó és mindenki dicséri. A bajom vele, hogy viszonylag egyedi megoldás. A márkaszervizeken kívül lesz olyan szerelő 10-20 év múlva is aki érteni fog hozzá és nem fél majd hozzányúlni? Alkatrész lesz hozzá mindig azonnal a polcon? Én ezek miatt kicsit idegenkedem tőle. Amúgy ha jól tudom van bennük kompresszor, tehát nem teljesen szívó.

Amit most nézegetek, azok a pár éves Mercedes CLA-k, 15-16 millió körül. Ugyan már ezekhez sincs 6 henger, de szerintem már más kávéház. Amikor utcán meglátok egyet, szerintem gyönyörű. Méretre is a se nem túl nagy, se nem túl kicsi. Hatalmas bálna szedánok, kombik nekem nem jönnek be. Egy dízel mellé érkezne második autónak, így bár semmi bajom a dízellel, még egynek párhuzamosan nem látom értelmét. Plug-inokat nézegetek. Napi városi futkosásban elmennek tisztán elektromosan, de ha kell, ott van mellé a benzinmotor, nincs hatótáv para. A nagy batár doboz formájú SUV-októl a hideg kiráz. Nincs földem, erdőm, telkem. Így meg nem is feltétlenül praktikus, nem használnám ki.

jan. 20. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/28 anonim ***** válasza:
53%

A Mazdának ez az újabb 2.5-ös motorja nem azért 140 lóerő, mert csak ennyit tudnak belőle kihozni, hanem mert sajnos (vagy nem sajnos) vannak kibocsátási elvárások, amiknek meg kell felelni. Ott van az mx-5, ami 2 literes motorral 184 lóerő, egyébként olyanom van, azt vettem 3,5 éve újonnan, ezért ismerem a motorjukat annyira, hogy nagyon jók, legalábbis én személy szerint imádom a karakterisztikájuk. Én azért vennék Mazda 3-ast, mert tetszik és mert nekem 140 lóerő bőven elég. Autópályán 130 km/h-t tökéletesen tudja tartani és a városban az 50-et is, nincs szükségem feleslegesen 200+ lóerős autóra, hogy több biztosítást kelljen rá fizetni és sehol nem használom ki az erejét. Ha élményautózni akarok, arra ott az mx-5. :D Hétköznapi autónak nem kell olyan sok erő. És 2.5 literes motornak 140 lóerőt produkálni nem kihívás, így nagyon hosszú életű lehet a motor és ez nekem nagyon tetszik.


Illetve a Mazdák már jó ideje nem rozsdásodnak jobban, mint bármi más, valamint így új autó esetén amúgy is illik azonnal lekezelni alvázvédővel, ezt 5 évente ismételgetni és az ükunokádnak se lesz rozsdás az autó. Így is tettem egyébként, amikor az mx-5-öt vettem, van karosszériás barátom, ő felvilágosított rozsda ügyben így az autók kapcsán. Lekezeled szépen, nem rohad el soha az életben még itt azt osztrák sózásban sem.


De még egyszer, ez csak az én véleményem, megértem, ha valakinek nem jön be a Mazda 3 vagy akár maguk a Mazdák. Mindenkinek más szempont fontos, nekem a tartósság és a jó motor az elsődleges. Családi autónak tökéletesen elég nekem 140 lóerő, élménykedésre pedig ott az mx-5. :D

jan. 20. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/28 anonim ***** válasza:

16-os, te a Skyactive X-re gondolsz, az a 2 literes motorjuk. Amire én gondoltam, ez most a legújabb 2.5-ös motor, ez ugyanúgy Skyactive G, mint a régebbi 2 literesek, tehát ezen nincs kompresszor. Egyébként érthető az aggodalmad a motor irányában, hiszen új technika, nem tudjuk, hogy mi lesz velük 10-15 év múlva. De én éppen ezért maradnék a sima G motoroknál.


A rozsda meg már tényleg nem igaz rájuk. Amúgy se, de ha telik új autóra, akkor szerintem telik rozsda elleni védelemre 5 évente, ami ha jól emlékszem 400 euro volt itt nekem. Nyilván, ha nem tudnék ilyet 5 évente kifizetni, nem is lenne nekem való ilyen autó, de mivel megtehetem szerencsére, így soha az életben nem fog elrohadni. De ezt minden autóval megtenném, nem csak a Mazdával. Mindegyik rohad idővel, s ezt meg lehet állítani alvázvédelemmel. Szerintem megéri, ha hosszútávra tervez az ember.

jan. 20. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/28 anonim ***** válasza:

#18, igen, az X-esre gondoltam, 186Le-vel. Ezeket nézegettem 3-4 éve.

A mostani másik autómat is újonnan vettem. Most lesz 7 éves. Nem rakattam rá plusz védelmet. Nem az árát sokalltam. Hanem macera. Helyben nincs olyan cég, ahova jó szívvel vinném. Ezért külön szabadságot kell kivenni a munkahelyen, odaautózni. Nyilván aznap nem valószínű hogy el is hozhatom. Ahol csinálnka ilyet és érdeklődtem, közel 1 éves (!!!) várólista volt, évekkel ezelőtt 400 jurónál valamivel magasabb vállalási áron. Így lemondtam róla.

7 év elteltével még a futómű csavarok fején, se a kipufogón nincs rozsdapötty. Mondjuk vigyázok is rá. Ha nem muszáj nem hozom ki a garázsból amikor agyatlanul sóznak. Ha indokolt, utána meg alap az alvázmosás.

Nem szándékozom ebből az autóból OT-t csinálni majd. Maximum még egyszer ennyit lesz nálam. De ha 7 év alatt ennyit romlott az állaga, nem gondolom, hogy a következő pár évben porrá rohadna.

Egy mazda más. Azt ilyen szempontból jobban félteném. Azt valószínűleg én is lekezeltetném. Már az autó átvétele előtt kérnék időpontot.

jan. 20. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/28 anonim ***** válasza:
53%

Persze ha újonnan veszi valaki az autót és megadja az alvázvédelmet rendszeresen akkor soha nem lesz rozsdás


Viszont itt használt autókról volt szó és akkor Mazda még mindig a gyengék közé tartozik galvanizálást tekintve.


Igen már nem 5 év múlva fog rohadni de 10 éven belül ha nem védi vki megindul.

jan. 20. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!