Mennyi valóságalapja lehet annak hogy egy 20-25+ éves dízel autóban csak 100-150 ezer km van?
Sokszor látok kifejezetten magas árban hirdetve állítólag megvigyázott figyelt darabokat stb, amit alig használtak. De ezek valósak vagy tekertek?
Elég nehéz elhinni hogy vki dizelt vett és alig használta, aztán sokszor a képek is hiányosak 2-3 limitált szögből alig látszik vmi és mi az hogy "garantált" km hogy lehet garantálni ami tekerhető?
Mindig hívjuk segítségül a logikát és a józan paraszti észt. A dízel motorral szerelt új autók néhány ezer euróval drágábbak, mint a benzines társaik, viszont kisebb a fogyasztásuk. Ennek tudatában, nyugaton ki vásárol új autót dízel motorral?
Adja magát a válasz: aki sokat jár (évi 30 ezer fölött) és néhány év alatt megtérül az a többletköltség, amit új korában kifizetett érte. Ha valaki sokat jár. Akkor ebből mi következik? Az, hogy egy 10 éves dízel autóban minimum 250-300 ezer km van.
Nem állítom, hogy nincs egy egy kivétel, de a valóság az, amit ventebb vázoltam. Amúgyis nem kilómétert vásárolunk, hanem állapotot. Ha valaki Németországban naponta pályázik 150-200 km-t, és mire eladó sorba válik, van esetleg az autóban 270 ezer km, motorikus szempontból sokkal jobb állapotban van, mint az a "megkímélt, egy idős orvos használta", aki csak a templomba vagy bevásárolni járt vele, és van benne 120 ezer.
Örök szabály használt autók vásárlásánal, hogy megvétel előtt vidd el egy szajszervizbe és vizsgáltasd át a kocsit. Minden hibát természetesen nem lehet kiszűrni, de a legtöbbjét igen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!