Egy 2.0 TDI, 110 kw, 150 lóerős autóról van szó. Általában 400 km után teszek bele 3 deci olajat, annyit bír kb. Nincs kékes füst, meg semmi olyan, hogy a hűtővízbe olaj keveredett volna. Azt mondják lehúzó gyűrű vagy valami ilyesmi lehet. Régi szerelőm vmi szarhalom kutyulék olajat tett bele éveken át, aztán minden bizonnyal az is közrejátszhatott, azóta olajcserén is átesett az autó, jobb minőségű prémium olajat kapott meg előtte motorblokk mosóval ki lett pucolva, így most csak annyit sikerült elérni, hogy 200 km helyett 400 km után eszi az olajat. Valakinek volt hasonló?
Sorry, de az atlag vw minoseg csak. Tsi, fsi, mpi ugyanigy eszi.
tegnap 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
"Régi szerelőm vmi szarhalom kutyulék olajat tett bele éveken át"
Kérdésben a válasz.
tegnap 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Longlife az oka 10/9 esetben. Vagy amit írsz a silány minőségű olaj, főleg ha még azzal longlifeozzák is. Gondolom CRLB, nekem is az van, egy deci olajat nem eszik, közel a 300000km-hez. Soha nem is volt benne 10000nél tovább olaj.
tegnap 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 A kérdező kommentje:
Igen, tán Longlife meg Luben volt benne korábban, 5w30-asból. Most Titan Fuchs van benne. Bár az 5w40-et is javasolták a Titánból a vastagabb kenés miatt. CRM-es a motorkódja.
tegnap 20:14
5/10 anonim válasza:
Prémium neves szintetikus kell , egy szaki szerint nyáron vastag télen vékony jó , ez két csere 1 évben ...
tegnap 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
5W40 nem ebbe az autóba való. Aki ilyet mond, arra ne hallgass! Az autónak VW 507 az előírása, ami vagy 5W30 vagy 0W30. Ennek a gyári jóváhagyásnak a meglétére kell figyelni, a megfelelő viszkozitás nem elég.
Ha szerencséd van, csak letapadtak a gyűrűk. Erre már léteznek vegyszeres megoldások, amik egy próbát megérnek. Xado ilyen célú termékéről jókat hallottam. Következő olajcsere előtt egy próbát megér. Sokkal olcsóbb, mint megbontani. Ha nem segít, akkor marad a szerviz. De mivel a motoröblítő adalék valamennyit segített, szerintem esélyes, hogy csak ennyi a gond.
tegnap 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Olajfogyasztás legtöbbször a nem megfelelő és/vagy a nem elég gyakran cserélt olaj miatt van. Szerelő azt tölt bele ami éppen kéznél van, mert neki mindegy vagy csak jó, ha motorfelújítást kell végezni sok pénzért. Otthon csere vagy vinni a belevaló olajat és előtted töltse bele.
tegnap 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Elkopik a hengerfal, ezekkel az újabb 2.0 CR-ekkel megesik
tegnap 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
#8 CUNA/CUPA jelenség amire te gondolsz, ezek a 150lovasok nem szoktak ilyet csinálni.
tegnap 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Ha kicsit is értenél hozzá akkor tadhatnád hogy a motor mosóval csak tönkre teszed a motort.
Ugyanis az olajat úgy nem lehet leesreszteni hogy az utolsó csepp is kifollyon belőle, hanem mindíg marad benne fáradt olaj 1-2 deci.
Na most a motormosóból is pont annyi marad benne és az állandóan mosni fogja le a hengereket és ez a motor halála lesz idővel.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!