Autóhoz milyen pumpát vegyek?
Két esetem volt:
1. defekt, leeresztett, felpumpáltuk, annyi időre elég volt hogy a gumishoz elérjek vele;
2. lassan szökött a levegő, kb. 2 hét alatt ment le 2,2-ről 1,5 Bar-ra. Valószínűleg öreg volt már a gumi (lecseréltem), de addig benzinkutakon pumpáltam fel.
Vennék a kocsiba pumpát, pont az ilyen esetekre.
A gondom az, hogy az olcsóbbaknak nagyon gagyi a nyomásmérője, szeretném pontosan beállítani a 2,2 Bar-t. Tetszenek a szivargyújtós pumpák is, de a kéti (vagy láb) pumpa annyiban tünik praktikusnak, hogy nem kell hozzá áram, és talán kevésbé hajlamos a meghibásodásra.
Milyet vegyek?
Köszönöm.
"Kézi és lábpumpákkal megőszülsz mire egy kereket felfújsz, és idővel tönkre is megy benne a membrán."
Szerintem nem em a gumimatracpumpát értette lábpumpa alatt.
Az én tapasztalatom, hogy a normális 2 hengeres lábpumba nem rossz. De vannak nagyon silányok is, pl nekem volt ilyen aldis fajta, azzal pár évig biciklit pumpáltam csak, meg egyszer kocsit, aztán kb. 2 év után látom, hogy tengely kikpotatta a furatot 2 centi hosszon ilyen oválisra és ki lehetett dobni.
Amelyik neked szimpatikus.
Ha kézit veszel az is megfelel, ha szivargyújtóst, az is.
A lassú defektet meg inkább a szelep vagy egy gumiba állt szeg vagy csavar okozza, nem a gumi kora.
Mindenképp szivargyújtósat vennék.
Lassú, hangos, de a francnak van kedve az út szélén a fagyban, esőben vagy a hőségben pumpálgatni.
Szerintem felesleges drágábbat venni, arra jó, hogy felfújd vele annyira hogy egy benzinkúti kompresszorig elmenj vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!