Mennyire törvényszerű, hogy egy Mercedes fenntartása mindig több, mint egy alacsonyabbra besorolt márka autójáé?
Mennyibe kerül évesen fenntartani 2013 azonos évjáratban, üzemanyag költséget leszámítva egy Mercedes C osztályt, egy Skoda Superbet és az összehasonlíthatóság kedvéért, egy Suzuki Vitarát?
Hallottam már olyat, hogy valaki egy Ford Focusra kellett költsön 1 milliót,3 milliós vételárnnál, de ismerek olyat is aki szinte hibátlanul üzemeltet egy w211-es Mercedest 5 éve, amit a kínálat közepéről vett.
Mi az igazság? Van-e egyáltalán univerzális igazság?
Mennyi pénz kell "legyen a zsebben" egyes autótípusokhoz a C osztály méretkategóriájában karbantartásra évente?
Köszönöm a válaszokat
Ha autóvásárláshoz kérsz tanácsot, akkor kellene egy pár információ:
- Mennyi az a keretösszeg, amit a vásárlásra tudsz szánni?
- Havonta mennyi a várható kilométer?
- Mekkora az az összeg, amit havonta rá tudsz szánni?
- Készült-e állapotfelmérés a kiszemelt autóról, megismerhető-e az előtörténete? /ha nem, több milliós meglepetés is érhet/
Első autónak semmiképpen nem vennék Mercedest, valamilyen kisebb, kevés fogyasztású, olcsón fenntartható autót vásárolnék. /Vitara, Scross, Fabia, Clio, Sandero..../
"Első autónak semmiképpen nem vennék Mercedest, valamilyen kisebb, kevés fogyasztású, olcsón fenntartható autót vásárolnék."
Alapvetően egyetértek, nem vitatkozni akarok. De! Attól is függ, mi lesz az autó felhasználása, mire kell. Nem törvényszerű, hogy mindenkinek az első autója hétvégente a discoba futkosáshoz kell. Nekem pl. munkámhoz kellett, napi 500 km autópályára a legelső autóm. Na erre nem biztos, hogy egy öreg lelakott Sandero, vagy Fabia a legalkalmasabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!