Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kia Niro HEV 1.6 GDI DCT...

Kia Niro HEV 1.6 GDI DCT automata váltós autó megbízható, kiforrott technológia?

Figyelt kérdés
Tudom, hogy sok mindentől függ egy adott autó, de van valakinek esetleg ilyen járművel tapasztalata?
dec. 7. 21:35
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Pár évig biztosan jó lesz, de amúgy meg egy időzített bomba:

Közvetlen befecskendezéses motor, duplakuplungos váltó, hibrid-rendszer. Ezek mind-mind méregdrága javításokat igényelnek majd sok év múlva.

dec. 7. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

https://www.youtube.com/watch?v=c1Saxl3Se3Y&t=23s


"A Hyundai és a Kia GDI motorjainak a dugattyúja hajlamos az elkokszosodásra, és rossz esetben ez spontán gyulladást és a dugattyú kilyukadását okozhatja. Van ellenszer, sőt, olyan is, ami működik is."


Tehát én inkább egyértelműen ilyet vennék, mint mondjuk egy unalmas toyotát....

dec. 7. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

https://www.youtube.com/watch?v=WTsm7WseC00&t=173s


"@szutyokahalszemebe

3 évvel ezelőtt (szerkesztve)

Nekünk volt egy 1.6 gdi tucsonunk. (ugyanez az autó picit más csomagolásban). Nem akarok itt senkit se megsérteni, de egy megbízhatatlan szar volt. 4év 100ezer km, után adtunk vissza a leasing cégnek, újonnan kaptuk. Első cserben hagyás: szegeden a mol kútnál úgy döntött meghal a kormányszervó, és ezeket a villanyosokat nem tudod elvezetni sehova úgy, belgrádi tárgyalásról elkésett a felhasználó. Boldog volt. Elvitték a szegedi hyundai-hoz ott állt 3 hetet mert teljes kormányművet kellett cserélni, ugyanis integrálva van a szervó is bele és csehországból várták az alkatrészt. Később olvastam hogy ez nem egy ritka gond, és egy 1.5 millás alkatrész gari idő után szerintem igencsak érfelvágós ebben a szegmensben. Ez 70ezer km körül történt. Előtte a start stop adta meg magát, néha gondolt egyet és nem indult újra az autó, rendkívül necces és kellemetlen helyzeteket előidézve. Az autó autópályán járt rendszerint, az olajat gyönyörűen leette magáról volt hogy két csere között többször is utána kellett tölteni, mert kijelezte. Végül a kuplung adta meg magát 90ezer tájékán, akkor is szerbiába kellett volna menni vele, végül egy kölcsön kocsival merték megtenni. Tünet: alíg lehetett kinyomni a kuplungot, a szervízben meg ránk akarták verni, hogy falábúak vagyunk (van 260ezret futott németünk gyári kuplunggal amit városba használunk leginkább) addig lett ordítva az emberrel míg ki nem cserélték garanciára a kinyomót, tárcsát. Emellet több céges "szar fos hulladék" vw-be skodába úgy pakoltuk bele a 100-200ezer km-eket hogy meg se nyekkentek. Csalódás a köbön, azt hittem ezek tényleg azért kapnak 5-7év garit mert a gyártó bízik a termékükben."

dec. 7. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
90%
Sajnos a koreaiak a 90-es évek atombiztos szívódízelek óta max. a hírnevén lovagol, de már az sem jó neki. Olcsó szarok. Japánt vegyél.
dec. 8. 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!