Kormánymű fogasléc meg van kopva az autón, kopog néha kátyúknál. Felújítás vagy bontott a jobb megoldás?
Azért ezt "látni kéne", hogy a fogasléc sérült vagy a persely kopott-e ki a kormánymű házban. Azért sokszor csak a perselyezése sérül és az nem egy ördöglakat, és nem is drága.
A fogasléc sérülése általában nagy holtjátékot/változó kormány nehézséget okoz a perselyezés szokott kopogó hangot és Lóránt okozni.
Nekem a 91-es gyártású sz.-romban is már műanyag perselyes kormánymű van, az előző típusban pontosan ugyanaz van(1986), csak bronzperselyekkel....
Már 1991-es ben is a hülyeségen gondolkodtak.
Kidöglenek ezek a kormányművek, ha kiszárad belőlük a zsír. Azok bírják, amik anyagból vannak, még szárazon is.
Lehet a bontott is jó, csak meg kell nézni, és agyonzsírozni.
A legtöbb "új" is felújított cseredarabos. Adnak egy felújítottat, te cserébe odaadod a régi rosszat, utána azt is felújítják és majd eladják másnak. Mivel felújítottat kapsz, ezért jóval olcsóbb, illetve amikor visszaadod a te régi rossz kormányművedet, akkor a betétdíj árát is visszakapod (általában 20-40 ezer körüli összeg). Lehet venni full újat is, de az horror ár, nem éri meg.
Szóval igazából mindegy melyik opciót választod, ígyis-úgyis felújított lesz a vége. A különbség csak annyi, hogy ha veszel egy felújítottat akkor rögtön rakhatod is össze, ha meg a sajátosad újítattatod fel, akkor arra várni kell.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!