Kormánymű fogasléc meg van kopva az autón, kopog néha kátyúknál. Felújítás vagy bontott a jobb megoldás?
Azért ezt "látni kéne", hogy a fogasléc sérült vagy a persely kopott-e ki a kormánymű házban. Azért sokszor csak a perselyezése sérül és az nem egy ördöglakat, és nem is drága.
A fogasléc sérülése általában nagy holtjátékot/változó kormány nehézséget okoz a perselyezés szokott kopogó hangot és Lóránt okozni.
Nekem a 91-es gyártású sz.-romban is már műanyag perselyes kormánymű van, az előző típusban pontosan ugyanaz van(1986), csak bronzperselyekkel....
Már 1991-es ben is a hülyeségen gondolkodtak.
Kidöglenek ezek a kormányművek, ha kiszárad belőlük a zsír. Azok bírják, amik anyagból vannak, még szárazon is.
Lehet a bontott is jó, csak meg kell nézni, és agyonzsírozni.
A legtöbb "új" is felújított cseredarabos. Adnak egy felújítottat, te cserébe odaadod a régi rosszat, utána azt is felújítják és majd eladják másnak. Mivel felújítottat kapsz, ezért jóval olcsóbb, illetve amikor visszaadod a te régi rossz kormányművedet, akkor a betétdíj árát is visszakapod (általában 20-40 ezer körüli összeg). Lehet venni full újat is, de az horror ár, nem éri meg.
Szóval igazából mindegy melyik opciót választod, ígyis-úgyis felújított lesz a vége. A különbség csak annyi, hogy ha veszel egy felújítottat akkor rögtön rakhatod is össze, ha meg a sajátosad újítattatod fel, akkor arra várni kell.
#5 És mi köze van a cseredarabnak a típushibához? Turbók, generátorok, kormányművek cseredarabosan működnek. És a cseredarabos felújított kormányművet új axiálokkal adják, új porvédőkkel, stb.
Ez a legjobb opció. Gyári felújítás, szóval megbízható + garanciás, kiszállítják, régi ki, másik be, kész. Nem kell a felújító műhelyre várni, meg ilyenek.
#9 Ja értem már mi a gond. Hát ez esetben elnézést kérek, de akkor minden autószerelő nevében egyetlen dolgot kérek tőled: amikor kiválasztod a lehető legolcsóbb megoldást, aztán befürdesz vele és a végösszeg magasabb lesz, mintha elsőre normális döntést hoznál fillérbaszás helyett, akkor minket ne keress majd, egyikünket se, mert más f*szsága után nem szeretünk dolgozni. Ha neked az olcsó megoldás kell és veszel egy bontottat, amiben 500e helyett csak 480e km van, aztán jövő héten szétfossa az olajat, na majd akkor is az olcsóbb megoldást válaszd és cseréld ki magadnak. :)
A DRI gyári felújított nyilván fos, bezzeg amelyik 30 évet futott ugyanazzal az olajjal, amelyiket gyártáskor beleöntötték, na az a fasza. Ja és a kettő közül az utóbbi nem csak megbízhatóbb, de a garanciát is ahhoz adják, ugye? Ja biztos igazad van. 😂
Ódákat zengtél róla, hogy jaj milyen szuper autód van és mindent kicseréltél rajta, de egy rohadt kormányművet már nem tudsz venni alá, helyette 6 ezer forint miatt rágódsz bontott, meg sufnifelújítás között? Teljesen hihető. Mondd meg nyugodtan, hogy egy szakadt hulladék. Aztán menj és vegyél egy buszbérletet, az való a pénztárcádhoz.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!