Az apám lefizette a szerelőt hogy a kocsimban gyengítse le a motort. Benzines francia szakit hol keressek?
1.6 Benzin K4M motor, 2001 -es Clio. Chiptuning rajta van a computeren, így 117 lóerőt tudott.
Vezérlés csere után elment belőle kb. 10-15 lóerő.
Mindkettő tagadja, és komplett hülyének néznek. Az apám nárcisztikus, nem érdemes vele vitatkozni.
Vezérlés jól van beállítva rajta, hol lehet belenyúlni még hogy elmenjen az ereje? Nem akarom szétszedni az egészet.
Rönóknál nem nehéz elrakni a vezérlést, vagy a vezérműtengely van egy foggal odébb, vagy a főtengely.
Főtengelyen van jel, a vezérműtengelyen nincs!
Szervízkönyv 1 fog eltérést mutat a helyes beállításnál a vezérműtengely bordáskerekének egy pontján.
Direkt van így megoldva.
Érdekes, hogy a szerelő ezt nem tudja.
Már ott is kezdhetnénk, hogy hogyan lehet legyengíteni egy motort, ami alapból sztöchiometrikus keveréket éget, hacsak nincs kopogás? Ez az üzemmód alapból szükséges a háromutas katalizátor helyes működéséhez!
A másik dolog pedig az, hogy miért fizetné le egy szülő a szerelőt azért, hogy nevetséges és érzékelhetetlen 10%-al elbaxa a felnőtt gyereke kocsija teljesítményét - ami végső soron még úgyis a duplája annak, ami egy ekkora kocsiba szükséges a normális közlekedéshez?
😆😂🤣
Értem, tehát szerelő előtt volt egy hiteles fékpadi mérés, majd szerelőtől elhozott autón ugyancsak, ugyanott volt egy hitelesített mérés?
Inkább vezérléscsere volt, és esetleg eltették egy foggal ide vagy oda, ha esetleg azt érzed, hogy gyengébb lett?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!