Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Segédmotor után egyből 600-as...

Segédmotor után egyből 600-as Bandit hülyeség lenne?

Figyelt kérdés

Mielőtt azt hiszitek én őrültem meg, itt van a dilemma oka bővebben kifejtve:


Nemrég szereztem meg a jogosítványt A-kategóriára közel 10 év mopedezés után (eddig Simson S51-gyel, Derbi Sendával és Aprilia SX-szel motoroztam). A gyakorlati oktatás során egyből 600-as Hornetre és Banditra ültettek, közel sem éreztem őket olyan óriási ugrásnak az 50 ccm után, mint amilyennek képzeltem, de azért természetesen óvatos voltam, emellé az oktatóm és a vizsgabiztosaim is megjegyezték, hogy a többi tanulóhoz képest jóval magabiztosabban kezeltem a motorokat. Erre hivatkozva több ismerősöm is adott "tanácsokat" első nagymotorhoz: nagyrészt egybehangzóan ajánlották nekem a kérdésben említett típust, sőt az egyik szerint még az 1200-ast is nyugodtan bevállalhatnám (rá természetesen nem vagyok hajlandó hallgatni). Egyébként nekem gyerekkorom óta tetszik ez a motor a második generációs SV-vel együtt (nyílván nem az ezresre gondolok), illetve nemrég nyerte el a szívem a 750-es Inazuma. Eredetileg egy kissebb modellben gondolkoztam (pl. GS 500, CB 500, ER-5) első lépcsőfoknak, de a személyes találkozás és az öreg motorosok tanácsai miatt kezdek a 600-as Bandita felé hajlani. Ha vennék is egyet, az megint más tapasztalat lenne, mint a jogosítvány megszerzése alatt, hiszen nem egy tanulómotort fogok már hajtani, hanem a sajátomat.

De inkább szeretném még több ember tapasztalatait hallani, mielőtt nagy fába vágom a fejszémet. Ti mit gondoltok?



nov. 22. 14:03
 1/3 anonim válasza:
Sajnos nem tudod majd megülni..
nov. 22. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

600-assal is lehet normálisan közlekedni, és 250-esel is meg lehet halni.

Nem ismerünk, nem tudjuk, hogyan reagálsz a forgalomra, mások hülyeségeire, meg úgy általában egy akkora motorra.

Vedd meg és majd kiderül.

Ha minden jól alakul, ha jól mérted fel magad és a képességeidet, akkor minden évben beköszönsz ide.

Ha meg nem... Hát, szervdonorokra is szükség van.

nov. 22. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Hasonlóan voltam én is, csak én 50-essel nem motoroztam ennyit. Szintén a 600-as kategória volt a cél első motornak. Az első évben, de inkább az első 10 ezer kilométerig annyira nem éreztem magam magabiztosnak a kormány mögött, igazából még most sem mindig megyek be a két álló kocsisor közé. De ugye mindenki más, lehet te bátrabb leszel. Írtad, hogy az SV is tetszik, szerintem első motornak jobb választás lenne mint a Bandit. Persze utóbbinak van egy híre, de az SV-ben futó V2-es blokkot is van 20 év után, most vezette ki a Suzuki, mert ennyire bevált. Ezen felül az SV, vagy 50 kilóval könnyebb, és keskenyebb is, szétforgatni sem kell, mert már 3 ezertől megindul. Az én motoromban is ez a szív dorombol, így lehet kicsit elfogult vagyok :), de a döntés a tied . Viszont szerintem amire érdemes figyelni, a mai etanolos benzinek mellett, még ha 100-ast is tankolok mindig, hogy inkább injektorost érdemes már venni. Láttam pár videót amiben mutatták, hogy mit tesz az etanol a karburátorral, és így nálam ez egy szempont volt.
nov. 23. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!