Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Feltűnt másnak is, hogy az...

Feltűnt másnak is, hogy az utóbbi években milyen hirtelen eltűnt az utakról az F Astrák nagy része?

Figyelt kérdés

Pár éve, vagy még a Covid előtt, szinte még mindig tömegautó volt. Mindenhol látni lehetett őket, minden utcasarkon állt egy-egy.

Mostanra viszont alig látni elvétve pár példányt. Mi lehet az oka, hogy ilyen hirtelen fogytak el? Mostanra kopott ki mind és bontóba adták őket?


nov. 22. 12:44
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:

Nem eltuntek teljesen, de tizedere esett a szamuk.


A bangle 7-es bmwt se latod mar, de azt mas ok miatt. Az auto piaci erteke elhanyagolhato, de szinte az osszesnek log a beke. Sok milliot kene rajuk kolteni, igy inkabb betoljak a bontoba.

nov. 22. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
Szépen szétporladtak. Volt nekem is, és 16 éves korára elporladtak a küszöbök. Covid idején még kaphattak némi halasztást, hiszen akkor eltolták a műszakit, de onnantól,hogy ismét kötelező lett, a többségét már esélytelen lett volna gazdaságosan levizsgáztatni.
nov. 22. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:

Én sem úgy értettem természetesen azt hogy "eltűntek", hogy egy darab nincs már az országban! Hanem az utóbbi években nagyon drasztikusan visszaesett a számuk az utakon. Ettől még nyilván jó pár fut vígan az utakon.

És igen, nem is azt írtam, hogy nincs ezeknél öregebb autó. Az akkor 44 éves Ladámat, 2022-ben adtam el. Ma is forgalomban van az új tulajnál, két hónapja műszakizott, fent vannak róla a képek.

Baranya megyében lakom. Szerintem nem számít gazdag megyének. De nem vagyok ideláncolva, járok szerte az országban. Múlt héten autóztam pl. Budapesten, de nem a Rózyadombon. Ott is hasonlóan tapasztaltam.

nov. 22. 15:31
 14/20 anonim ***** válasza:
Így van egy bizonyos idő után minden autó szét rohad, ami nem kap legalább egyszer utólagos alváz és üreg védelmet. Ebben semmi bonyolultság nincs. A motor térben egyszerűbb a dolgokat kicserélni, de ha agresszív korrózió támadja meg a kasztnit azt sokkal költségesebb és nehezebb orvosolni és nyilván sok esetben nem éri. Persze egy jó kasztnis, szinte mindent megcsinál csak idő meg pénz kérdése.
nov. 22. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
45%

Masik marka, de vegig magyar, serulesmentes auto. 18 eves korara egy helyen kilyukadt az alvaz. Elkezdte kibontani a lakatos, de nem lehetett a vegere erni, mert az ep alvazvedo alatt belulrol megindult minden iranyba a rozsda. Eladtam ar alatt, varosban futkosnak az autoval azota. Ezert csodalkozom aki utolagosan 100 ezreket kolt oreg auto alvazvedelmere. Maximum a szemnek jo, meg elfedni a visszafordithatatlant.


Golf 5 is tipikusan rohados. 2 kuszob, 2 sarvedo lassam az osszesen odavan. Nem er annyit az auto, mint a korrekt javitas, amibe kerul. Ilyenkor eldontod, hogy raversz egy valag penzt es ulsz a 20 eves heggesztett kocsidban tovabb. Vagy eladod olcson es beulsz egy fiatalabba. Jellemzoen ez utobbi szokott gyozni.

nov. 22. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
15-ös, azért írtam, hogy sok esetben nem éri meg megcsináltatni. Ez nyilván attól függ, hogy mennyi rozsda van, hol és alapból mennyire vastag vagy vékony anyagból készült a kasztni.
nov. 22. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:

Idejében kell megcsináltatni, akkor hatékony. Bő 10 éve költöttem egy mindenhol kezdőd felületi rozsdásodásra, lett belőle üregvédelem, ajtók belső védelme, minden ami kell. Rozsda ma sincs rajta, csak a futóműelemeken, ott meg belefér.

Másik kocsi még egy éves kora előtt elvittük üregvédelemre, mert hosszú távon tervezünk vele, nem tetszett, hogy sok helyen csak a festékköd takarta a lemezt, ahol nem látszik.

Igaz, ehhez kellett a márkaképviselet írásos hozzájárulása, hogy nem jár garanciavesztéssel.

nov. 23. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:

"szétporladtak"


33 éves lépcsőshátú, szívódízel F astrám van, még a küszöb is gyári rajta, és kb esze ágában sincs "szétporladni".

Sőt, simán tudom emelni bármilyen emelővel, szinte bárhol a kasznit. Még csak meg se reccsen.


Múltkor egy faszikám állt mellém valami golf akármennyivel, ilyen ementáli szerű küszöbökkel.

Látta, hogy nézem a küszöböket az övén, gyorsan elekzdte nézni az astrán is....


Vannak trükkök, mivel lehet szinte a végtelenségig kitolni a bódé élettartamát.


478 ezer km van az opelban.

nov. 23. 02:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

Nem csóró megyében lakom, de nálunk vidéken a következő a tendencia:

Rengeteg 20 év körüli autó jár, F Astra is, de főleg Swiftek, Corsák, Fiesták, Focusok, Chevik. Ezekkel jár az átlagnép.

Vannak a fiatalabb, sokszor pár éves Suzukik, francia csodák, ezekkel többnyire nyuggerek állnak be a bolt elé.

A többi mind valami két tonnás fuckermachine, 30-as nők, férfiak, akiknek nem számít a 600Ft-os benzin. Sokan vannak.

Normális 10-15 éves kombikat, sedanokat már nem is látni. A középosztály nálunk lecsúszott. Vagy nagyon hasítasz, vagy tragaccsal jársz. Nincs középút, az a nyugdíjasok kiváltsága lett.

nov. 23. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
Egyszer írta itt valaki, hogy kocsi alját lánckenő olajjal keni, ami szokott csöpögni 1-2 napig, de rozsdának nyoma sincs. Egy kasztnis pedig azt mondta, hogy a küszöb belsejébe szoktak rakni olajat ami ide-oda járkál benne és így nem tud belülről rohadni. Nyilván ha valaki időben elkezd ezzel foglalkozni akkor nagyon ki lehet tolni egy autó élettartamát. Aki meg megtudja magának csinálni, hogy az utolsó csavarig szétszedi és mindent kilakatol, akkor az a legjobb.
nov. 23. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!