Tudom tudom tele van az ehhez hasonló kérdésekkel a net, elég sokat megnéztem én is, de konkrétan választ nem kaptam rá. Inkább a 2008-as modellekből nézegetek, árban is úgy a másfél millió Ft a plafon.
Ha a korod engedi és a pénzed, Hayabusa nem opció? nagyon jó motor.
nov. 21. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
2/15 anonim válasza:
Miért lenne felejtős?
nov. 21. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
3/15 anonim válasza:
Nem feltétlen felejtős, de sokkal egyszerűbb úgy választ kapni, hogy megnézed pár geometriai paraméterét, és bemész egy szalonba, felülsz hasonló kialakításúra. Vagy kibérelsz egy motort 1-2 napra és kipróbálod.
nov. 21. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 A kérdező kommentje:
Inkább a nakedek felé húz a szívem, a nagyon sport motor nem tetszik. A korom engedi, a magasságom miatt aggódom még, annó er6n-el vizsgáztam, ott azért hosszútávon fájt a hátam, az sv közel egy magasság és a tartás is nagyjából ugyan ez. Ezért gondoltam. A CBF 600-as meg igazából azért kérdéses csak bennem mert úgy olvastam/hallottam, hogy első "nagy" motornak nehéz.
nov. 21. 21:51
5/15 anonim válasza:
Én CB600F-fel kezdtem motorozni, se kipörgésgátló, se ABS. Ha észnél vagy és jársz tréningre, nincs ezekkel gond. A nehéz meg megint relatív, mert akár 200, akár 150 kiló akar borulni, az borulni fog. Az meg rajtad múlik, hogy ne akarjon borulni.
Kérdés, mi a hosszú táv, ami alatt fáj a hátad. De pl. CB500F helyett ott a CB500X, ami még mindig a naked vonalat hozza, és magasak azt választják, nem tudom fejből, 600-asok körében van-e ilyesmi egyes márkáknál.
nov. 21. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
6/15 A kérdező kommentje:
Még esetleg egy 700-as transalpon gondolkoztam, ha mondjuk így a teljesen naked vonalat elhagynám.
nov. 21. 22:08
7/15 anonim válasza:
Amúgy érdekes a szempont, nekem az volt a fő szempont, hogy ne legyen szürke és legyen körlámpás, de azért azt is figyelembe vettem, hogy ne sor2-es legyen, azért egy fillért nem adnék. :D
nov. 21. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
8/15 anonim válasza:
#4 Szerintem a motort is egy kicsit szokni kell. Nekem hiába van a 171 centis magasságom mellé túraendúróm, mégis az első időkben, hosszabb távon megfájdult a nyakam, de idővel megszűnt ez a probléma, de ilyesmin egy kormánymagasítóval is lehet segíteni.
nov. 22. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 anonim válasza:
Azért két külön dolog a "megszűnt", mert megszoktad, de 20 év múlva majd érezni fogod, hogy elcs*szted, meg az, hogy "kényelmes".
nov. 22. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
10/15 anonim válasza:
#9 Azzal nagyon nem tudsz mit kezdeni, hogy motoron a bukósisakot is meg kell tartania a nyakadnak, illetve ilyenkor nem egyenesen ülsz, hanem rá vagy dőlve a kormányra, ezért még a fejedet is fel kell emelned, és nekem ezzel még bicajon bajom volt, ott is megfájdult a nyakam. Motoron nem úgy utazol, mint autóban, ott vannak izmok amik kényelmesen ellazulnak, de itt jobban igénybe vannak téve, és meg kell erősödniük. Szerintem
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!