Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 193 cm magassággal SV 650,...

193 cm magassággal SV 650, CBF 600 felejtős, mindenképpen túra motorban gondolkozzak inkább?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Tudom tudom tele van az ehhez hasonló kérdésekkel a net, elég sokat megnéztem én is, de konkrétan választ nem kaptam rá. Inkább a 2008-as modellekből nézegetek, árban is úgy a másfél millió Ft a plafon.



#CBF600n #motoros magasság
nov. 21. 21:32
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Majom a köszörű köszön, csúnyán fogalmazva.

Ha a korod engedi és a pénzed, Hayabusa nem opció? nagyon jó motor.

nov. 21. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
Miért lenne felejtős?
nov. 21. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
Nem feltétlen felejtős, de sokkal egyszerűbb úgy választ kapni, hogy megnézed pár geometriai paraméterét, és bemész egy szalonba, felülsz hasonló kialakításúra. Vagy kibérelsz egy motort 1-2 napra és kipróbálod.
nov. 21. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
Inkább a nakedek felé húz a szívem, a nagyon sport motor nem tetszik. A korom engedi, a magasságom miatt aggódom még, annó er6n-el vizsgáztam, ott azért hosszútávon fájt a hátam, az sv közel egy magasság és a tartás is nagyjából ugyan ez. Ezért gondoltam. A CBF 600-as meg igazából azért kérdéses csak bennem mert úgy olvastam/hallottam, hogy első "nagy" motornak nehéz.
nov. 21. 21:51
 5/15 anonim ***** válasza:

Én CB600F-fel kezdtem motorozni, se kipörgésgátló, se ABS. Ha észnél vagy és jársz tréningre, nincs ezekkel gond. A nehéz meg megint relatív, mert akár 200, akár 150 kiló akar borulni, az borulni fog. Az meg rajtad múlik, hogy ne akarjon borulni.

Kérdés, mi a hosszú táv, ami alatt fáj a hátad. De pl. CB500F helyett ott a CB500X, ami még mindig a naked vonalat hozza, és magasak azt választják, nem tudom fejből, 600-asok körében van-e ilyesmi egyes márkáknál.

nov. 21. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Még esetleg egy 700-as transalpon gondolkoztam, ha mondjuk így a teljesen naked vonalat elhagynám.
nov. 21. 22:08
 7/15 anonim ***** válasza:
Amúgy érdekes a szempont, nekem az volt a fő szempont, hogy ne legyen szürke és legyen körlámpás, de azért azt is figyelembe vettem, hogy ne sor2-es legyen, azért egy fillért nem adnék. :D
nov. 21. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
#4 Szerintem a motort is egy kicsit szokni kell. Nekem hiába van a 171 centis magasságom mellé túraendúróm, mégis az első időkben, hosszabb távon megfájdult a nyakam, de idővel megszűnt ez a probléma, de ilyesmin egy kormánymagasítóval is lehet segíteni.
nov. 22. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
Azért két külön dolog a "megszűnt", mert megszoktad, de 20 év múlva majd érezni fogod, hogy elcs*szted, meg az, hogy "kényelmes".
nov. 22. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
#9 Azzal nagyon nem tudsz mit kezdeni, hogy motoron a bukósisakot is meg kell tartania a nyakadnak, illetve ilyenkor nem egyenesen ülsz, hanem rá vagy dőlve a kormányra, ezért még a fejedet is fel kell emelned, és nekem ezzel még bicajon bajom volt, ott is megfájdult a nyakam. Motoron nem úgy utazol, mint autóban, ott vannak izmok amik kényelmesen ellazulnak, de itt jobban igénybe vannak téve, és meg kell erősödniük. Szerintem
nov. 22. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!