Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért ugrott előre a kocsi,...

Miért ugrott előre a kocsi, valamit rosszul csináltam?

Figyelt kérdés
Az anyukám sajnos kórházba került és megkért, hogy indítsam be néha a kocsiját. Elmondta hogy kell. Behúzom a kéziféket, üresbe teszem és ráadom a gyújtást. Utána leállításnál leveszem a gyújtást egyesbe rakom és leengedem a kéziféket. A legutóbb nem volt baj, de ma egy picit előrébb ugrott, vagyis úgy éreztem. Mit csináltam rosszul? Nem tudok vezetni sajnos.
ma 18:16
1 2
 11/17 anonim válasza:
100%
Jogsi nélkül ne ülj volán mögé. Mindenki érdekében mondom.
ma 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
68%
Katasztrófális szokás ez a kézifék helyett (esetleg mellett, de az is) egyessel rögzíteni. Az ilyenek az automatát is D-ben akarják fogni, ha áll?
ma 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
55%
#12 Szerinted P-ben mit csinál? Olyan mintha sebességben lenne. Látszik hogy nem voltál még közelében sem automata váltós autónak.
ma 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
71%

Anyukádnak elég hülye szokásai vannak.


Ez az üresben járatás többet árt, mint használ. 1-2 hónapnyi állástól semmi baja nem lesz. Anyukádnak mondd, hogy megcsináltad, ha kérdezi. Valójában meg ne indítgasd, semmi értelme, csak felesleges balesetveszély.

ma 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
75%

13.

Lófüttyöt. P-ben reteszel. Abban nem lehet meghajtani. Manuális 1-esben viszont igen, az nem reteszel, csak össze van csókolva a kerék a motorral, amit nem tud megforgatni. Teljesen más.

ma 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
100%

Mindet jól csináltad, járó motornál mindig üresben volt, csak leállítás után raktad vissza 1esbe, biztosan nem "ugrott" előre. Max miután a végén, leállítás után visszaraktad 1esbe és kiengedted a kéziféket, akkor pár centit megmozdult, az normális, ne aggódj!!!!

A többi véleménnyel ne foglalkozz.

ma 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:

Ne tedd egyesbe. Rögzítésre ott a kézifék.

Indításkor akkor is nyomd be a kuplungot, ha üresben van, mert a hideg miatt amúgy is gyengébb akkunak nem kell még a megdermedt váltóolajat is megkavartatnia az önindítóval, amikor indítasz.


#14:

Egy autó kb. 20 mA-t vesz fel, az napi fél amperóra. Havio 15 amperóra. Egy ólom-savakku 0 fokon a kapacitás 80 százalékát tudja, -10 fokon csak 60-at. És sosincs 100 százalékon, 90-et megelőlegezve a névleges kapacitás 70 százaléka áll rendelkezésre. Tételezzünk fel 50Ah-t, abból rendelkezésre áll 36Ah. A kocsi áramfelvétele miatt két hónap alatt indíthatatlanra merül.

Kéthetente öt perc alapjárat nem árt neki.

ma 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!