Miért ugrott előre a kocsi, valamit rosszul csináltam?
Anyukádnak elég hülye szokásai vannak.
Ez az üresben járatás többet árt, mint használ. 1-2 hónapnyi állástól semmi baja nem lesz. Anyukádnak mondd, hogy megcsináltad, ha kérdezi. Valójában meg ne indítgasd, semmi értelme, csak felesleges balesetveszély.
13.
Lófüttyöt. P-ben reteszel. Abban nem lehet meghajtani. Manuális 1-esben viszont igen, az nem reteszel, csak össze van csókolva a kerék a motorral, amit nem tud megforgatni. Teljesen más.
Mindet jól csináltad, járó motornál mindig üresben volt, csak leállítás után raktad vissza 1esbe, biztosan nem "ugrott" előre. Max miután a végén, leállítás után visszaraktad 1esbe és kiengedted a kéziféket, akkor pár centit megmozdult, az normális, ne aggódj!!!!
A többi véleménnyel ne foglalkozz.
Ne tedd egyesbe. Rögzítésre ott a kézifék.
Indításkor akkor is nyomd be a kuplungot, ha üresben van, mert a hideg miatt amúgy is gyengébb akkunak nem kell még a megdermedt váltóolajat is megkavartatnia az önindítóval, amikor indítasz.
#14:
Egy autó kb. 20 mA-t vesz fel, az napi fél amperóra. Havio 15 amperóra. Egy ólom-savakku 0 fokon a kapacitás 80 százalékát tudja, -10 fokon csak 60-at. És sosincs 100 százalékon, 90-et megelőlegezve a névleges kapacitás 70 százaléka áll rendelkezésre. Tételezzünk fel 50Ah-t, abból rendelkezésre áll 36Ah. A kocsi áramfelvétele miatt két hónap alatt indíthatatlanra merül.
Kéthetente öt perc alapjárat nem árt neki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!